AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Vært veldig kåt på trening over lang tid. Det rare er når jeg kommer hjem, er jeg ikke kåt lenger. Det er umulig å skjule at jeg er kåt, siden jeg er gutt og går i trange 2XU tights når jeg trener. I helga fant jeg på et sprøtt påfunn, tenkte hva med å få noe ut av kåtheten? Jeg har en vibrerende butplug med fjernkontroll som jeg bruker når jeg onanerer. Denne smurte jeg inn å kjørte inn i meg. Etterpå tredde jeg på et kondom. Etterpå fikk jeg på meg tightsen og dro på treningssenteret. Jeg var utrolig kåt å kjente butplugen godt på vei til trening. Jeg var sef knallstiv, noe jeg alltid er på trening og brøy meg ikke med det. Jeg tok spinningtrening denne dagen og sete presset mot butplugen. Det var utrolig deilig å ynket meg stille. Jeg viste dette kom til å bli utrolig deilig. Når jeg hadde spinning, kunne jeg stønne uten at det ble rart. Jeg satte på vibratoren, det var så deilig at jeg ristet å skalv og tråkket på. Jo nærmere orgasme jeg kom jo hardere tråkket jeg. Det svartnet å så stjerner når jeg eksploderte, orgasmen var vannvittig hard, heldigvis hadde jeg kondom. Jeg fortsatte treningen etter en pause. Jeg hadde orgasme 4 ganger i løpet av økten. Utslitt på alle vis, var det digg å komme hjem Anonymkode: 08ac3...e00
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 You bring blood on the table! Anonymkode: dde0a...07a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 #tingsomaldriskjedde Anonymkode: a7233...dbd 9
Kaktus79 Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Aiaiai. Her er det et helt klart rop om hjelp😂 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Ok. Er det noe du vil diskutere siden du poster dette på et diskusjonsforum eller hadde du bare en trang til å dele din fantasi? Anonymkode: f9297...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Hvor mange slike fantasihistorier har du tenkt å poste her på KG egentlig? Skaff deg et liv! Anonymkode: e6965...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange slike fantasihistorier har du tenkt å poste her på KG egentlig? Skaff deg et liv! Anonymkode: e6965...ccc Vet ikke helt hva du sikter til her? Er ikke dette et sexualforum? Anonymkode: 08ac3...e00
tdm900 Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hva du sikter til her? Er ikke dette et sexualforum? Anonymkode: 08ac3...e00 Jo, men røverhistorier serveres andre steder, da dette feil sted! 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 5 minutter siden, tdm900 skrev: Jo, men røverhistorier serveres andre steder, da dette feil sted! Men hva vet du om at dette er røverhistorie? Jeg legger merke til at folk skal ikke bevege seg mye ut av boksen, før hakkerne er der og sabler enn ned med alt fra røverhistorier til runketråder mm. Ser ut til at omtrent alt utover ordinær sex, blir sett på som fantasier. Dette er en opplevd hendelse og det var utrolig deilig måte å trene på. Avslutte økten med orgasme. 😊 Anonymkode: 08ac3...e00
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Jeg håper du trener alene i kjelleren din. Anonymkode: e5b1a...a39
Million Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Det må være utrolig ekkelt å trene på syklene i nærheten av deg. Pervo. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå