Dixie Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Har små savnet exen litt i det siste, og hatt lyst til å se han igjen. Sendte han en melding for en stund siden, men uten respons..... Så fikk jeg det selfølgelig for meg i fylla i helgen at om jeg bare fikk tak i han så skulle alt bli så bra... Siden det var jeg som gjorde der slutt så..... Så jeg ringte og sendte medlinger med ganske meningsløst innhold.. Og nå har jeg fått melding om å la han være i fred... Sukk, alkohol er noe dritt. Tlf og gamle meldinger er herved slettet. Aner ikke helt hva jeg sa til svareren hans heller.... Alkohol er noe dritt. Og ikke vil jeg jo bli sammen med han igjen heller, så... Føler meg som en idiot nå, og litt lei meg ovenfor at jeg har ødelagt mulighentene for et slags vennskap i fremtiden. Flott valentinesdag da...
smidja Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Ikke vær lei deg. Joda, det var ikke særlig smart. Men som du sier, du hadde jo ikke lyst til å være sammen med han igjen da. Og det er vel ikke det verste som kan skje i verden at man ikke er venner med eksen. Han er jo en eks og du har helt sikkert andre og bedre venner. Opp med hodet!
Dixie Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2005 Joda, er vel ikke det verste som kan skje... Men jeg liker ikke å være uvenner med folk. Og han er en bra fyr, så jeg hadde håpet vi kunne hatt en vennskapelig tone. Føler meg som en idiot....
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 ta tiden til hjelp og se om dere kan ta opp kontakten igjen etterhvert. Tror ikke det er noe poeng i å sende en ny melding hvor du beklager den forrige etc. Det gjør ting bare verre, tror jeg. Alle kan drite seg litt ut i fylla da, det er litt småteit, men ingen katastrofe. Du kommer over dette snart.
Dixie Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2005 Nei, skal ikke sende han noe mer. Har heldig vis ikke nr. lagret lenger heller..... Men jeg føler meg som en dust, og har en vond klump i magen. Er liksomm jeg som har vært den sterke... Men så var det jeg som dreit meg ut tilslutt og...
smidja Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Ikke tenk så mye på det kjære deg. Om en uke har klumpen forsvunnet og du tenker ikke så mye over det lenger. Om en mnd er det glemt. Og når du treffer han på gaten hilser du og smiler pent som du alltid har gjort. Ikke vær lei deg, her får du en av meg
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Skulle vært promillemåler på mobilen som ved en viss promille automatisk sperre for alle samtaler untatt til mamma og taxi....
Gjest Moonshadow Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Skulle vært promillemåler på mobilen som ved en viss promille automatisk sperre for alle samtaler untatt til mamma og taxi....
Dixie Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2005 Jepp, det hadde vært kjekt. Det skulle i allefall vært forbudt og sende desperate meldinger til exkjærester. Sukk, hvorfor forvinner ikke bare minner og følelser med en gang man går fra hverandre. Synes det er veldig leit at vi nå har mistet kontakten. Vet jo at han nå har truffet en annen og gått videre i livet. Hvorfor er det så vansklig å si slipp, og hvorfor vil man først ha de tilbake når man ikke kan få dem lenger??
Dixie Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2005 Samtidig så har jeg ødelagt enhver mulighet til å finne tilbake til han på.... Så nå er det bare å løfte hodet, ta seg sammen og ikke se seg tilbake!!! Sukk, håper han ringer en gang i fremtiden da....
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #11 Skrevet 15. februar 2005 Hm. Hva med å sende en melding til, beklager at du sendte han fylle-meldinger, og at du respekterer hans valg om å kutte kontakten, men om han en dag skulle ønske å ta kontakt igjen hadde det vært hyggelig. Og at du ønsker han alt godt framover.
Gjest Dixie i.i Skrevet 15. februar 2005 #12 Skrevet 15. februar 2005 Tanken har streifet meg.... Men jeg har bestemt meg for å vente en stund med det og.... Siden han er så irritert nå..
Krølltoppen Skrevet 15. februar 2005 #13 Skrevet 15. februar 2005 Jeg synes du skal be om unnskyldning raskest mulig jeg. Husk at denne mannen kjenner deg godt. Når han vet at du beklager så kan han slippe ned skuldrene igjen og slutte å tenke på deg som sin plagsomme ex. Da er du bare en ex. som en kveld ble litt for full.
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #14 Skrevet 15. februar 2005 Tanken har streifet meg.... Men jeg har bestemt meg for å vente en stund med det og.... Siden han er så irritert nå.. Nei. Sender du meldinger nå, blir du unnskyldnings-eks. Sender du meldinger senere blir du igjen plagsomme-eks.
Gjest Dixie i.i Skrevet 15. februar 2005 #15 Skrevet 15. februar 2005 DA får jeg heller bli plagsomme-ex igjen..... Kanskje jeg ikke har noe behov for å prate med han om en stund uansett... Jeg vet han slet veldig etter bruddet, og at han akkuratt nå har truffet en jente han dater. Vil jo ikke ødelegge noe av det med å ta masse kontakt. Lar han få tid til å finne ut av det og andre ting, så får han heller ta kontakt om han får behov for det. Han vet jo nå at jeg vil se han så....
Cata Skrevet 15. februar 2005 #16 Skrevet 15. februar 2005 Lar han få tid til å finne ut av det og andre ting' date=' så får han heller ta kontakt om han får behov for det. Han vet jo nå at jeg vil se han så....[/quote'] Synes det høres lurt ut, jeg. :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #17 Skrevet 16. februar 2005 Jo tidligere du slutter å "obsesse" om denne tingen, jo bedre for deg og han!!
Gjest Embla s Skrevet 16. februar 2005 #18 Skrevet 16. februar 2005 Det var du som dumpet han, han slet etter bruddet, han har stablet seg på bena igjen, han har fått seg ny kjæreste, du savner han litt og vil gjerne ha ham som venn.. Kanskje det er best for ham og hans nye kjæreste at dere ikke er venner uansett? Er vel ikke så morsomt at mannen er kompis med "hun som dumpet han og som han slet med å komme over" uansett?
Gjest Dixie i.i Skrevet 17. februar 2005 #19 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har ikke noe behov eller ønske om vennskap i den forstand at vi skal møtes eller prates sammen. I allefall ikke mer en en skjelden gang. Men jeg liker å vite at det ikke er noe "grums" mellom oss, og at OM det skulle være noe, så er man der for hverandre..... Akkuratt nå er jeg jo livredd bare for å støte på han på gata, tenk om han tror jeg følger etter han... Vet jo at han ikke tenker sånn, og at om en stund er selv mine fylletelefoner glemt... Men litt sårt, ja det er det......
Gjest Dixie i.i Skrevet 18. februar 2005 #20 Skrevet 18. februar 2005 Huff... SKulle sende ut fredagens "tøyse" mail... Og kom på at han ligger jo inne i den "vennegruppen", men da hadde jeg jo allerede sendt den... Uff, sikkert ikke det værste som kunne skje, men irriterende. Blir vel plagsomme ex denne helgen og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå