blå Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Har funnet sko på Lillevinkel som er fine. Siden jeg bor på sørlandet har jeg bestilt på nettet. Nå skal jeg køpe sommersko, og har funnet to par. http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/2631.jpg og http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/fu...llsize/2585.jpg Likte formen på de hvite, men likte fargen best på de beige. Desuter jeg jeg litt skeptisk til den katten på de beige.
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Guri malla - nå fikk jeg flash backs til fjortenårsalderen. Da så skoene sånn ut..... Jeg er IKKE klar for å ta tilbake denne skomoten, men ellers må jeg si at jeg syntes de hvite var penest!
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Det skal visstnok være hvite sko som blir det store til sommeren. Kan være enig i din skepsis for katten. Jeg likte heller ikke fargen på de skoene. Hilsen Lille meg
Søtpotita Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Eg likte begge, eg har brune av dei kvite:) og eg syns dei er kjempefine:) Men eg likte også dei andre. Forstår at den katten kan vera litt "forstyrrande"...Du får ta den du likar best og den fargen som passar mest til andre ting du har:)
blå Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2005 Egentlig kunne jeg tenkt meg de hvite skoene med den beige fargen. Men de har ikke de i beige så vidt jeg så. (bare hvit og beige, men det var ikke så fint syns jeg) alltid er det noe
Gjest Cerise Skrevet 15. februar 2005 #8 Skrevet 15. februar 2005 Syns de hvite var absolutt finest, kjempesøte
Shoegal Skrevet 15. februar 2005 #9 Skrevet 15. februar 2005 de hvite var finest, og selv om formen på skoene var ganske lik, synes jeg de beige virket litt mer klumpete på en måte...
lillesky Skrevet 15. februar 2005 #10 Skrevet 15. februar 2005 Jeg synes begge var kjempe fine! Men likte beste de beige. Synes hvite sko virker litt upraktisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå