Gå til innhold

Jenter, hvordan er deres orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv kjenner jeg det bygger seg opp litt å litt alt etter hvilken stilling vi bruker. Etter hvor jeg kjenner det begynner å krible (armer, under foten, ned ryggen) vet jeg hvordan orgasmen vil utfolde seg. Ender til slutt opp med at kroppen spenner seg, skjelvinger og lettere pusteproblemer :fnise: kan ha mellom 2-6 slike oppbygginger pr samleie, utrolig deilig å blir helt utslitt etterpå. 

Kjæresten sier det er så digg å følge med på når det bygger seg opp, å blir ekstra opphisset når bekkenmusklaturen virkelig kniper tak rundt penisen, lar hemninger fare å kommer selv. 

Hvordan foregår deres orgasme? 

Anonymkode: 966bb...a76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser litt ut som du er jente?

Anonymkode: 8084a...bd1

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan da ser ut? Ut i fra hva hun skriver er det er jo ganske tydelig at trådstarter er jente? 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er på et kvinneforum, så overrasker det deg? Jeg tar utgangspunkt i at alle postene her er fra kvinner, med mindre annet utdypes, og syntes egentlig det er litt rart at menn henger på et kvinneforum men....

Anonymkode: 111f6...e73

Skrevet

Min bygger seg opp i 2-3 sånne bølger, så kommer jeg, og orgasmen kan være alt fra 2 sekunder hvor jeg kan holde maska helt og fortsette dagen som vanlig som ingenting var skjedd, til 6 sekunder der jeg vrir meg og sparker og skriker og blir helt slått ut etterpå og må gjemme meg under dyna og sprudler av glede resten av dagen og dagene etter.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er på et kvinneforum, så overrasker det deg? Jeg tar utgangspunkt i at alle postene her er fra kvinner, med mindre annet utdypes, og syntes egentlig det er litt rart at menn henger på et kvinneforum men....

Er ikke dette et legalt spørsmål. Og vet du hva, halvparten av alle trådene er startet av menn.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette et legalt spørsmål. Og vet du hva, halvparten av alle trådene er startet av menn.

Joda, det er ikke ulovlig å spørre om noen er kvinne. Men i dette tilfellet er det jo ganske åpenbart i og med at hun utdyper at hun har en bekkenmusklatur som kniper rundt penisen hans når hun kommer, og som oftest kan man ta utgangspunkt i at postene her er av kvinner i og med at vi er på et kvinneforum. Så da er det overraskende for meg at det skulle overraske deg ;)
Jeg har ikke observert at halvparten av trådene her inne er startet av menn, men kanskje 1 av 10 tråder.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er ikke ulovlig å spørre om noen er kvinne. Men i dette tilfellet er det jo ganske åpenbart i og med at hun utdyper at hun har en bekkenmusklatur som kniper rundt penisen hans når hun kommer, og som oftest kan man ta utgangspunkt i at postene her er av kvinner i og med at vi er på et kvinneforum. Så da er det overraskende for meg at det skulle overraske deg ;)
Jeg har ikke observert at halvparten av trådene her inne er startet av menn, men kanskje 1 av 10 tråder.

Litt av et engasjement. Tenker vi legger denne diskusjonen død.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Nei det kan man ikke. At forumet heter kvinneguiden er ikke det samme som at det er et kvinneforum. Det er kjønnsfordelingen på forumet som bestemmer om det er et kvinneforum eller ikke, eller mener du at feminisme også kun er for damer siden det tross alt har femi i navnet?!?

Anonymkode: 0fcd6...57f

AnonymBruker
Skrevet

Men i jøsse navn... TS her, tenk at kjønnet mitt skulle bli noe å diskutere da. Skal huske å utdype det neste gang for å unngå forvirring, slik at man heller kan svare på det folk lurer på. Jeg er jente, noe jeg egentlig trodde skulle vises i innlegget mitt. 

Gjest Fillerista
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men i jøsse navn... TS her, tenk at kjønnet mitt skulle bli noe å diskutere da. Skal huske å utdype det neste gang for å unngå forvirring, slik at man heller kan svare på det folk lurer på. Jeg er jente, noe jeg egentlig trodde skulle vises i innlegget mitt. 

Haha. Du får prøve igjen med ny overskrift: "Oss jenter, hvordan er våre orgasmer?"

Du må huske at du er på et forum der alle kvinner er like og alle menn er like, og at det dermed et helt absurd for en kvinne å spørre andre kvinner om noe som helst om dem og deres liv, da hun i kraft av å være kvinne allerede vet svaret. Så bare dropp hele tråden du 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...