AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Gjør de det gratis eller skal de ha betalt.Er det uforpliktende? Anonymkode: 11e66...73e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Jeg må ha noe fast å gå etter.Har hatt elektriker på time arbeid før og da har jeg betalt for at han tar masse ekstra pauser .ikke jobber fort nok.osv Anonymkode: 11e66...73e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 De fleste kan komme å gi prisoverslag. Spør gjerne på forhånd om dette er noe de tar seg betalt for Anonymkode: 52775...6a3 2
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 De gjør det gratis hvis du tar av deg trusa, sprer beina og lener deg over kjøkkenbenken mens du sier "knull meg" på en sexy, men søt måte.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev: De gjør det gratis hvis du tar av deg trusa, sprer beina og lener deg over kjøkkenbenken mens du sier "knull meg" på en sexy, men søt måte. Thats the spirit
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Thats the spirit Hehe. Jeg har spart mange tusenlapper på og gjøre det. NEIDA. Haha
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må ha noe fast å gå etter.Har hatt elektriker på time arbeid før og da har jeg betalt for at han tar masse ekstra pauser .ikke jobber fort nok.osv Anonymkode: 11e66...73e Samme her. Fikk regning på over 10 000 for å montere to kontakter. Ledningene var der fra før i veggen så lange tiden kan det ikke ha tatt. Jeg klagde og fikk beskjed om at det var dobbel timepris pga han hadde lærling med seg. Etter det har jeg ikke brukt elektriker uten å få fastpris på forhånd. Anonymkode: 997a0...813 2
asterix Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Be dem gi deg et tilbud på arbeidet. De seriøse kommer gjerne og ser på hva som skal gjøres og gir tilbud.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Fikk regning på over 10 000 for å montere to kontakter. Ledningene var der fra før i veggen så lange tiden kan det ikke ha tatt. Jeg klagde og fikk beskjed om at det var dobbel timepris pga han hadde lærling med seg. Etter det har jeg ikke brukt elektriker uten å få fastpris på forhånd. Anonymkode: 997a0...813 De kan ikke ta dobbel timepris fordi de har med seg lærling, altså det er faen meg frekkere en flatlusa 😳 Anonymkode: 52775...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 De er frekkere enn flatlusa.Jeg fikk 11000 kr i regning for p henge opp to lamper.Han holdt på i fem timer.Jeg var ikke hjemme. Anonymkode: 11e66...73e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Bare husk å be om prisoverslag på prisoverslaget også. Ellers kommer de gjerne med 4 lærlinger og inspiserer hele huset mens de er i gang. Anonymkode: 5744f...69b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Det kommer helt an på arbeidet. Jeg drar ikke ut for å se på hva det vil koste å montere en lampe, en stikkontakt osv. Da får jeg litt info av kunden eller gjerne et bilde og sender kunde pris på mail. På større jobber drar jeg gjerne ut på befaring. Det er alltid «gratis» hos oss å få et prisoverslag på mail, noen ganger må jeg ta betalt for befaring. Drar jeg på gratis befaring er jobben stor nok til at det betaler seg inn igjen. Man kan ikke bruke hele arbeidsdager på å jobbe gratis. På store nok jobber har vi med lærling. De får som regel kunden halv pris på uansett hvor langt han er kommet i læretiden. Det er billigere enn å måtte betale for to elektrikere. Lærlingene må lære og ofte tilsier hms at man må være flere på en jobb. Anonymkode: 6e9d6...43b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå