Gå til innhold

Er det noen her som har valgt MARTON eiendomsmegling ved salg av bolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de like bra som vanlig eiendomsmegler? Tenker spesielt på budruden etterpå .Om de gjør jobben sin?

Anonymkode: f5e42...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør nok jobben sin, det du må spørre deg selv om er er DU en selgertype? Serier DU å selge inn din eiendom like godt som en profesjonell selger ville gjort? Folk ser seg veldig blinde på at "jeg kjenner MIN eiendom best, derfor kan jeg selge den best", det stemmer ikke. En god selger er gull verd og kan bety masse for salgsprisen. 

I tillegg er jo en del kjøpere ukomfortable med å møte selger på visning, så det i seg selv kan trekke ned prisen.

Anonymkode: d5eab...e07

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør nok jobben sin, det du må spørre deg selv om er er DU en selgertype? Serier DU å selge inn din eiendom like godt som en profesjonell selger ville gjort? Folk ser seg veldig blinde på at "jeg kjenner MIN eiendom best, derfor kan jeg selge den best", det stemmer ikke. En god selger er gull verd og kan bety masse for salgsprisen. 

I tillegg er jo en del kjøpere ukomfortable med å møte selger på visning, så det i seg selv kan trekke ned prisen.

Signerer denne. 

Jeg har vært på mange visninger og kjøpt og solgt boliger. Holder meg unna boliger, hvor jeg risikerer å treffe på eieren av huset.  Før jul, var vi på visning i flere boliger i et populært område i Oslo vest. Av 6 boliger, hadde en av dem brukt propr.no. De andre boligene gikk til langt over takst, mens den som brukte propr.no ble ikke solgt. De måtte gå ned mye i pris etter uttallige visninger, før de fikk solgt. Så det spørs om det er noe å spare på. 

Mitt inntrykk er at folk som velger å selge selv, for å spare penger, har gjerne tatt noen snarveier med oppussing av huset. 

Anonymkode: 4aee6...467

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. 

Jeg har vært på mange visninger og kjøpt og solgt boliger. Holder meg unna boliger, hvor jeg risikerer å treffe på eieren av huset.  Før jul, var vi på visning i flere boliger i et populært område i Oslo vest. Av 6 boliger, hadde en av dem brukt propr.no. De andre boligene gikk til langt over takst, mens den som brukte propr.no ble ikke solgt. De måtte gå ned mye i pris etter uttallige visninger, før de fikk solgt. Så det spørs om det er noe å spare på. 

Mitt inntrykk er at folk som velger å selge selv, for å spare penger, har gjerne tatt noen snarveier med oppussing av huset. 

Anonymkode: 4aee6...467

ja, man begynner jo å lure. I tillegg er det veldig ubehagelig å skulle stå foran eieren av huset og vurdere det. Man vil jo ikke si at oj, det kjøkkenet ville jeg revet etc. Veldig klein situasjon... Unngår alltid private selgere. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...