Fugleskremsel Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 noen som har fått negative graviditetstester helt til IKM og først fått positiv etter? ikm på ons her...negativ test i dag, lurer på å gi opp håpet
Gjest fruktfest Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Fikk negativ test den dagen jeg forventet mensen, dette var lillejulaften - litt skuffet, samtidig ikke, hadde fremdeles litt troen. Gadd riktignok ikke teste mer mellom jul og nyttår, men tok en test dagen etter nyttårsaften, den var svak positiv. Testene ble bare sterkere og sterkere etter det, er fremdeles gravid. Lykke til!😍
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Nei, men det er fordi jeg alltid har visst når el var (ivf). Er du ikke helt sikker på el, kan du få positiv senere. Eller om du har supereffektive nyrer Anonymkode: 8bf3e...af7
Fugleskremsel Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er fordi jeg alltid har visst når el var (ivf). Er du ikke helt sikker på el, kan du få positiv senere. Eller om du har supereffektive nyrer Anonymkode: 8bf3e...af7 Får ikke positive el-tester så er ikke sikker. Men kan stille klokken etter mensen...så jeg er sikker på ikm
Fugleskremsel Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, SmileyLovise skrev: Fikk negativ test den dagen jeg forventet mensen, dette var lillejulaften - litt skuffet, samtidig ikke, hadde fremdeles litt troen. Gadd riktignok ikke teste mer mellom jul og nyttår, men tok en test dagen etter nyttårsaften, den var svak positiv. Testene ble bare sterkere og sterkere etter det, er fremdeles gravid. Lykke til!😍 Jøss, fikk du svak positiv en hel uke etter ikm? Jeg begynner nesten å få litt fohåpninger
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Veldig sjeldent å få veldig svake tester en uke etter ikm. Da har som regel alltid el vært noe senere eller effektive nyrer 😉 Anonymkode: 9086c...218
Gjest fruktfest Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, Fugleskremsel skrev: Jøss, fikk du svak positiv en hel uke etter ikm? Jeg begynner nesten å få litt fohåpninger Ja, men det skal sies at jeg ikke aner når eggløsningen var. Har aldri tatt en slik test før. Krysser fingrene for deg i alle fall😊
Fugleskremsel Skrevet 28. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2018 Haha uff..fikk forhåpninger, kroppen var anderledes enn vanlig, ikke murringer som jeg pleier. men nå er de på plass, og jeg begynner å blø innen et par timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå