Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag er det Valentines Day. Min kjære har sagt han skal komme tidlig hjem fra jobb i dag. Dvs. at han kommer hjem ca. kl. 20 -21.. Da ville han at vi skulle spise en god middag, biff med tilbehør.

Er så spendt på om han kommer til å fri i kveld.. Han vet at jeg bare venter på han. Og for noen uker siden minnet jeg han på at en kollega av han fridde til kona si på nettopp denne dagen for et par år siden.

Er bare såå spendt... men også forberedt på at det kan hende han ikke gjør det også...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Helt utrolig!!! Jeg har det på nesten nøyaktig på samme måte!!! Men kjæresten min drar merkelig nok fra jobben altfor tidlig, så han er hjemme lenge før meg idag!! Han følte seg visstnok litt dårlig, men han er jo aldri syk! Og han mente han var frisk nok til å gå ut og spise ikveld.. hmmm.. Lenge han har gått rundt og sett lur ut nå!!! Gleder meg til å komme hjem nå, håper han har planlagt noe fantastisk, men er så redd for å bli skuffet!! Vet jo at jeg ikke må ha noen forhåpninger, men likevel... Hmm..

:hjerter:

Er så spent!

Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da!!

Lykke til!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Lykke til begge to, dere får legge inn "resultatet" i denne tråden i morgen, da!

Skrevet

Lykke til. Venter spent på rapport i morgen. :blomst_opp:

Skrevet

Krysser fingrene!!

På Valentinesday i fjor sendte vi ut bryllupsinvitasjonene våre :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til jenter, men ikke ha for høye forventninger. SYnd dersom et frieri IKKE er i luften - da kommer dere til å bli skuffet...

Gjest Anonymous
Skrevet
Lykke til jenter, men ikke ha for høye forventninger.  SYnd dersom et frieri IKKE er i luften - da kommer dere til å bli skuffet...

Det jeg er redd for også.. at jeg blir det..

Gjest gjestsomstartetdennetråd
Skrevet

Ja, jeg vet man fort kan bli skuffet. Men jeg vet at det like godt kan være at det ikke kommer noe frieri.. Er vel det jeg har størst tro på. Men det er lov å håpe...

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, jeg vet man fort kan bli skuffet. Men jeg vet at det like godt kan være at det ikke kommer noe frieri.. Er vel det jeg har størst tro på. Men det er lov å håpe...

Nemlig!!!

Å håpe må vi få lov til!! :tunge1:

Lykke til!!

Skrevet

Jeg overrasket min kjære med romantisk middag på Valentinsdagen i fjor. Fikk vite senere at han da hadde vært litt redd for at jeg kom til å fri, for han selv hadde på det tidspunktet planlagt frieri i månedsvis!! :ler:

Diamantringen var allerede kjøpt og kirken bestilt...

Så fridde han en uke senere på en romantisk og varm strand i Florida... *sukk* :hjerter:

Nå i uken (17/2) kan vi også feire treårsdagen for da vi ble sammen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå får jeg sikkert pepper, men jeg hadde blitt skuffet hvis kjæresten min hadde fridd på valentines day, det er så klisje.

Hadde blitt mye gladere hvis han kunne funnet på noe orginalt

Skrevet
Nå får jeg sikkert pepper, men jeg hadde blitt skuffet hvis kjæresten min hadde fridd på valentines day, det er så klisje.

Samme hvilken dag man blir fridd til vel???

Hovedsaken er jo at det blir gjort på sin måte og at det er den du elsker som frir til deg :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du og helt sikkert flere om det. Men det er faktisk andre som synes at Valentines Day er litt småromantiske greier.. Klisje eller ikke...

pepper skal du ikke få, men du hadde ikke trengt å si noe i det hele tatt

Skrevet

*slenger over pepper*

Syns godt du kan labbli sånne kommentarer jeg, når du ser at det finnes jenter som fryder seg over å bli fridd til, eller utsiktene til å bli fridd til på Valentinesday :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle hatt ett års bryllups dag i dag jeg.

:cry:

Men nå har jeg nettopp hatt 6 mnd bryllupsdag i stedet.

Håper det går som du ønsker! Lykke til :wink:

Skrevet
Samme hvilken dag man blir fridd til vel???

Hovedsaken er jo at det blir gjort på sin måte og at det er den du elsker som frir til deg :hjerte:

Helt enig med deg, Heidi76.

Gjest Brud2005
Skrevet

... nå er jeg spent på fortsettelsen, jenter..

Forplikter litt å skrive et slikt innlegg, nå måååå vi få vite hvordan det går i kveld! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

hei igjen. Det var jeg som startet denne tråden her.

Samboer var hjemom en liten tur i sted før han forsvant videre. Skulle jobbe med noe greir hos familien.

Det blir nok ikke noe frieri på meg i dag. Jeg fikk nemlig en nydelig bukett blomster av han før han forsvant videre..

Er vel egentlig ikke så veldig skuffet heller. Viste jo at det mest sansynlig var dette som ville skje..

Håper den andre gjesten er heldigere enn meg..

Skrevet

Så dumt. Er du sikker på det er for sent for at det skal skje i dag?

Lykke til til den andre gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...