AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Er med en mann nå i begynnelsen av 30 åra, super bra kjemi og forelsket begge to. Møtt han totalt fem ganger, og hver gang har han ikke klart å få den opp. Selvom vi kan ligge og kose i timesvis etc. Han sier selv han er nervøs og aner ikke hva han skal gjøre for å ikke være nervøs lenger. Virker som han sliter med å åpne seg opp for meg så vanskelig for meg å kunne hjelpe han der. Har dere noen tips? Anonymkode: 72be4...d65
Jentadi Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Fortsett med kosingen. Ikke stress. Det ordner seg av seg selv om det kun er prestasjonsangst. 7
Gjest Verv Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Er nok prestasjonsangsten ja, har samme som du erfaring med dette. Ha tålmodighet. Ikke mas om det. Fortsett som dere gjør, det vil løsne 😉
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Fortsett kosingen ja Kanskje dere kan fokusere på deg i begynnelsen? Kanskje han blir mer komfortabel av å se deg være åpen og avslappet. Så prøve samleie etterhvert når nervene roer seg. Anonymkode: 7aef9...924
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, Verv said: Er nok prestasjonsangsten ja, har samme som du erfaring med dette. Ha tålmodighet. Ikke mas om det. Fortsett som dere gjør, det vil løsne 😉 Men hva kommer denne presentasjonsangsten av liksom? Vet jo han kan få den opp den vil bare ikke bli der Siden du har erfaring med dette, hvor lang tid tok det? 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fortsett kosingen ja Kanskje dere kan fokusere på deg i begynnelsen? Kanskje han blir mer komfortabel av å se deg være åpen og avslappet. Så prøve samleie etterhvert når nervene roer seg. Anonymkode: 7aef9...924 Ja vi gjør det, han fokuserer veldig mye på meg. Og jeg prøver å være så avslappet og åpen som mulig noe jeg trur han setter pris på Anonymkode: 72be4...d65
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 Det er forskjell på å presentere og prestere. Anonymkode: c7c3f...ca5 3
Gjest Verv Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 Her var det selvtilliten, hadde fått seg en knekk elle to fra en kone som var utro. Samt lenge i ekteskap og dermed uvant med ny dame ved siden av seg etc. Tipper han synes du er så flott og fin at han blir redd, hvis du forstår meg rett. Tja, mener å huske vi strevde noen uker/mnd? Så lenge siden serru, husker ikke eksakt tid, men husker frustrasjonen rundt det.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, Verv skrev: Her var det selvtilliten, hadde fått seg en knekk elle to fra en kone som var utro. Samt lenge i ekteskap og dermed uvant med ny dame ved siden av seg etc. Tipper han synes du er så flott og fin at han blir redd, hvis du forstår meg rett. Tja, mener å huske vi strevde noen uker/mnd? Så lenge siden serru, husker ikke eksakt tid, men husker frustrasjonen rundt det. Samme med kjærestenn min. Han var i et forhold på nesten 20 år hvor hun var mye utro, så selvtilliten og selvbildet hans var helt på bånn da vi møttes. Tok tid før det kom seg, det er fortsatt ikke helt optimalt, men det blir bedre og bedre. Gått 5 mnd nå og nå holder han den stiv nesten gjennom hele akten, men da må han være skikkelig skikkelig kåt liksom, så kåt at tankene og usikkerhetene hans forsvinner i øyeblikket. Anonymkode: 2d71a...6e5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 15 minutter siden, Verv said: Her var det selvtilliten, hadde fått seg en knekk elle to fra en kone som var utro. Samt lenge i ekteskap og dermed uvant med ny dame ved siden av seg etc. Tipper han synes du er så flott og fin at han blir redd, hvis du forstår meg rett. Tja, mener å huske vi strevde noen uker/mnd? Så lenge siden serru, husker ikke eksakt tid, men husker frustrasjonen rundt det. Skjønner. Han har fortalt meg at exen hans var utro, men da var han også utro som "hevn" teit ja, men kanskje det er mer ved historien han ikke forteller. Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre, føler meg litt hjelpesløs og en smule frustert faktisk uten å høres utålmodig ut.Forstår akkurat hva du mener, jeg vet han har veeeldig sterke følelser for meg. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Samme med kjærestenn min. Han var i et forhold på nesten 20 år hvor hun var mye utro, så selvtilliten og selvbildet hans var helt på bånn da vi møttes. Tok tid før det kom seg, det er fortsatt ikke helt optimalt, men det blir bedre og bedre. Gått 5 mnd nå og nå holder han den stiv nesten gjennom hele akten, men da må han være skikkelig skikkelig kåt liksom, så kåt at tankene og usikkerhetene hans forsvinner i øyeblikket. Anonymkode: 2d71a...6e5 Mye mulig det er noe sånt med han her og. Han virker som en veldig selvsikker person som er litt lukket om du forstår. Men har jo skjønt nå i ettertid at han tenker fryktelig mye og er nervøs uten at han viser det. Noen fler tips til å få han til å ikke tenke så mye og bare nyte og slappe av? -ts Anonymkode: 72be4...d65
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Han har fortalt meg at exen hans var utro, men da var han også utro som "hevn" teit ja, men kanskje det er mer ved historien han ikke forteller. Jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre, føler meg litt hjelpesløs og en smule frustert faktisk uten å høres utålmodig ut.Forstår akkurat hva du mener, jeg vet han har veeeldig sterke følelser for meg. Mye mulig det er noe sånt med han her og. Han virker som en veldig selvsikker person som er litt lukket om du forstår. Men har jo skjønt nå i ettertid at han tenker fryktelig mye og er nervøs uten at han viser det. Noen fler tips til å få han til å ikke tenke så mye og bare nyte og slappe av? -ts Anonymkode: 72be4...d65 Jeg var veldig forsiktig med å vise at jeg ønsket at han skulle penetrere meg, jeg tok det veldig med ro og lot han være trygg på at jeg syntes det var like deilig å bare suge og runke han, og at han brukte fingre og tunge på meg. Jeg fant frem vibratoren min også brukte jeg den på meg selv mens han runket, så gjorde vi det til en deilig felles opplevelse uten noe stress og forventninger. Tok tid, men det funket 😊 Tror også det hjalp at jeg er så åpen om sex og virkelig kunne å bryte isen 😂 For han var det litt tabu å snakke om sex, mens jeg er kanskje litt vulgær da. Han ble veldig sjokkert i starten, og litt flau, men det gjorde han veldig trygg. Anonymkode: 2d71a...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg var veldig forsiktig med å vise at jeg ønsket at han skulle penetrere meg, jeg tok det veldig med ro og lot han være trygg på at jeg syntes det var like deilig å bare suge og runke han, og at han brukte fingre og tunge på meg. Jeg fant frem vibratoren min også brukte jeg den på meg selv mens han runket, så gjorde vi det til en deilig felles opplevelse uten noe stress og forventninger. Tok tid, men det funket 😊 Tror også det hjalp at jeg er så åpen om sex og virkelig kunne å bryte isen 😂 For han var det litt tabu å snakke om sex, mens jeg er kanskje litt vulgær da. Han ble veldig sjokkert i starten, og litt flau, men det gjorde han veldig trygg. Anonymkode: 2d71a...6e5 Han vet godt at jeg vil at han skal penetrere meg, men jeg maser ikke noe om det da jeg har sagt han skal ta den tiden han trenger. Men greia er det at jeg får ikke sugd eller runket han heller, har prøvd en gang og da var han stiv men så "ga han opp" og ba meg slutte for det funket liksom ikke da han ble slapp igjen... :/ Han bruker fingre og tunge på meg, og det er selvfølgelig helt greit men skulle gjerne fått noe mer.. Prøver å bryte isen jeg og da jeg snakker åpent om det Men kanskje onanere hver for oss ja kunne fungert? Kanskje han da ville slappet mer av? Kunne også tenkt meg å brukt vibrator men han er ikke så inn i sånt egentlig, og forsåvidt litt "gammeldags" og "normal" Anonymkode: 72be4...d65
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vet godt at jeg vil at han skal penetrere meg, men jeg maser ikke noe om det da jeg har sagt han skal ta den tiden han trenger. Men greia er det at jeg får ikke sugd eller runket han heller, har prøvd en gang og da var han stiv men så "ga han opp" og ba meg slutte for det funket liksom ikke da han ble slapp igjen... :/ Han bruker fingre og tunge på meg, og det er selvfølgelig helt greit men skulle gjerne fått noe mer.. Prøver å bryte isen jeg og da jeg snakker åpent om det Men kanskje onanere hver for oss ja kunne fungert? Kanskje han da ville slappet mer av? Kunne også tenkt meg å brukt vibrator men han er ikke så inn i sånt egentlig, og forsåvidt litt "gammeldags" og "normal" Anonymkode: 72be4...d65 Nå får jeg lov til å suge han og kose med han selv om han er slapp da.. Kan ta lang tid noen ganger før han blir helt stiv, men det går som regel til slutt. Prøv å introdusere en vibrator da, kjæresten min hadde aldri sett en på ekte engang 😅 Veldig gammeldags han også, men han tente veldig på at jeg brukte den på meg selv. Gjør det til tider enda de dagene han er litt stressa. Anonymkode: 2d71a...6e5 1
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 Hvis han har pretasjonsangst så er det vel kansje ikke akkurat konkuranse med en dildo han trenger. Få fyren til å snakke, eller gå en og annen runde med deg selv om det er en taus fyr uten ereksjon du ønsker deg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 Har du prøvd å ta litt kontroll, kanskje dytte han ned på sofaen, ta av deg på overkroppen og begynt å suge han? Om han ikke klarer å få ereksjon av det så burde han gå til legen, for da kan det være mer en prestasjons angst som er problemet. Anonymkode: d9f2b...4a6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Har du prøvd å ta litt kontroll, kanskje dytte han ned på sofaen, ta av deg på overkroppen og begynt å suge han? Om han ikke klarer å få ereksjon av det så burde han gå til legen, for da kan det være mer en prestasjons angst som er problemet. Anonymkode: d9f2b...4a6 Åh gå din vei med dette latterlige "tipset" ditt og gi det til noen som bryr seg om å få oppgulp servert i fanget. Anonymkode: 2993e...c59
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh gå din vei med dette latterlige "tipset" ditt og gi det til noen som bryr seg om å få oppgulp servert i fanget. Anonymkode: 2993e...c59 Serr? Dette er faktisk ganske fornuftig, problem med ereksjon er noe man bør gå til legen med. Noe av det farligste er selvutnevnte erfarne damer som skal analysere og diagnotisere menns problemer. for så å tvinge på de løsninger.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 Får han det til på egenhånd, når du ikke er der? Anonymkode: 7aef9...924
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Nå får jeg lov til å suge han og kose med han selv om han er slapp da.. Kan ta lang tid noen ganger før han blir helt stiv, men det går som regel til slutt. Prøv å introdusere en vibrator da, kjæresten min hadde aldri sett en på ekte engang 😅 Veldig gammeldags han også, men han tente veldig på at jeg brukte den på meg selv. Gjør det til tider enda de dagene han er litt stressa. Anonymkode: 2d71a...6e5 5 hours ago, NewBoy said: Hvis han har pretasjonsangst så er det vel kansje ikke akkurat konkuranse med en dildo han trenger. Få fyren til å snakke, eller gå en og annen runde med deg selv om det er en taus fyr uten ereksjon du ønsker deg. Jeg har ikke en svær dildo akkurat, men har en søt liten vibrator som jeg kunne brukt. Tviler på han hadde sett på det som konkuranse. Hadde ikke hatt noe problem med å suge og kose med han selv om han er slapp, men virker som han ikke "vil". Regner med han egentlig vil, men bare er flau. Så litt vanskelig å gå frem, vil jo ikke tvinge han heller liksom 4 hours ago, AnonymBruker said: Har du prøvd å ta litt kontroll, kanskje dytte han ned på sofaen, ta av deg på overkroppen og begynt å suge han? Om han ikke klarer å få ereksjon av det så burde han gå til legen, for da kan det være mer en prestasjons angst som er problemet. Anonymkode: d9f2b...4a6 Nei har ikke prøvd det. Litt usikker faktisk om det er rett måte å gå frem på, da jeg fortsatt prøver å finne ut hva som tenner han. Jeg er redd han bare hadde blitt mer nervøs om jeg hadde gjort det :/ Jeg ligger jo helt naken de gangene vi har sovet sammen og han har kost med meg i evigheter, ville trodd at det gjorde at han slappet mer av etterhvert men tydeligvis ikke. Har også "hintet" at han kan kle av seg alt når vi har lagt oss men han gjør det ikke, og da vil jeg ikke tvinge han. 3 hours ago, AnonymBruker said: Får han det til på egenhånd, når du ikke er der? Anonymkode: 7aef9...924 Jada han får det lett til på egenhånd vet jeg! Har fått litt bilder og filmer -ts Anonymkode: 72be4...d65
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 Det finnes da masse hjelpemidler. Et av de beste begynner på v og slutter på iagra. Ellers kan du jo også bare ta en av de andre beilerne dine, unødvendig å tviholde på defekte varer, når det finnes masse fungerende menn der ute. Anonymkode: a241a...b1c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det finnes da masse hjelpemidler. Et av de beste begynner på v og slutter på iagra. Ellers kan du jo også bare ta en av de andre beilerne dine, unødvendig å tviholde på defekte varer, når det finnes masse fungerende menn der ute. Anonymkode: a241a...b1c Tviholde på defekte varer? Ærlig talt, jeg vet han fungerer men det krever bare litt mer tålmodighet etc i begynnelsen. Anonymkode: 72be4...d65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå