Gå til innhold

Hvem ga den beste opplevelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som de som er flinkest! ( rundt den alderen).

Anonymkode: e597d...c06

Ja :) Det er hvertfall min og mange andres erfaring. De både kan mer, og har mere utholdenhet og kommer ikke like fort. De begjærer deg mer fordi de syntes det er så stas med en så ung og sexy kropp.
Når jeg forteller det til venninder og bekjente over et glass vin er det mange av de som lyser opp og sier "mhm bra sex ikke sant??!!! :D " og gir tommel opp for de har akuratt samme erfaring. Generelt føler jeg det nesten er sånn at så fort man sier alderen på mannen så vet andre at sexen var bra uten at man trenger å si noe om det, snakker man om jevnaldrene og unge menn så er neste spørsmål "Åja, var det bra da?"

Anonymkode: 91bc8...ddc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet
17 hours ago, Rotemor said:

Beste sexen noensinne er med menn fra 37-38 år.

11 hours ago, AnonymBruker said:

i 20 årene ville jeg svart "20 årene". I 30 årene svarer jeg 30. 

Anonymkode: c26c0...73f

Dette tror jeg nok stemmer. :lur:

Skrevet

Om ei "gammal kjerring" får lov å svare....   Beste elskerene er rundt 30. Ca 27 - 33.  Er selv 40+.

Før var det erfaring og trygghet bla bla.   Nå er det virilitet, kåtskap, nysgjerrighet og  intensitet.                                                                Vi forandrer oss litt med alderen.

• Liker 1
Skrevet

Beste enkeltopplevelsen jeg har hatt var da jeg var 26 år, med en mann på 35 år. Jeg hadde liksom aldri forstått dette med at bryster er seksuelle, til han bearbeidet mine. Han var også fantastisk med hender og tunge ellers, og jeg var ekstatisk. 

Et par år senere hadde jeg sex med ham på ny. En gedigen nedtur. Kan være fordi jeg allerede var forelsket i ham jeg siden har vært med.

Han er min beste, jevnt over. Vi var 28 og 31 år da vi ble sammen. Vi var som kaniner de tre første årene. Fikk ikke nok av hverandre. Så roet det seg litt, men flere ganger i uken, selv etter 15 år, og fremdeles magisk. :)

Ellers har jeg vært med en rett ut elendig elsker, og noen ok, men temmelig forglemmelige. 

Anonymkode: 54093...418

Skrevet
40 minutter siden, bullehurk skrev:

Om ei "gammal kjerring" får lov å svare....   Beste elskerene er rundt 30. Ca 27 - 33.  Er selv 40+.

Før var det erfaring og trygghet bla bla.   Nå er det virilitet, kåtskap, nysgjerrighet og  intensitet.                                                                Vi forandrer oss litt med alderen.

Du er da ikke gammel kjerring. Du er på topp seksuelt antagelig 😊 Elsker det selv ;) 

• Liker 1
Skrevet

Det er klart erfaring teller, men det er jo bare en del av det hele. Og erfaring og alder går ikke alltid hånd i hånd. Tenning teller soleklart mest. De som har tent meg mest, har også vært mine beste. 

• Liker 2
Skrevet

Mann 34. Beste sexopplevelsen var ei jente på 18. Sykt god og leken i senga. Hadde mye deilig sex. 

Anonymkode: ee199...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...