Gå til innhold

Hvem ga den beste opplevelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange som syns egenlig 40 åringer( menn/kvinner) som gir den beste sex opplevelsen.

Til dere som har hatt mer enn 1 sex partnere. 

Hvor mange sexpartnere har dere hatt og hvem(alder) ga den beste sexopplevelsen til dere av alle som dere hadde??

Anonymkode: e597d...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38, partneren min er 42, og det er han jeg har hatt best sex med. av 10. 

Vi har vært sammen i 7 år, så han var under 40 da jeg møtte ham. Grunnen er at jeg endelig har en jeg kan SNAKKE med om sex, og som liker det samme som meg ;) 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, SlemUlv said:

Jeg er 38, partneren min er 42, og det er han jeg har hatt best sex med. av 10. 

Vi har vært sammen i 7 år, så han var under 40 da jeg møtte ham. Grunnen er at jeg endelig har en jeg kan SNAKKE med om sex, og som liker det samme som meg ;) 

Da stemmer nesten med din partner og.👍👍

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da stemmer nesten med din partner og.👍👍

Det var ikke alderen som gjorde det ;) hehe.. såeh neh

Skrevet

Jeg er 45. Beste sexen noensinne er med menn fra 37-38 år.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt nok partnere til å være sikker på hva jeg foretrekker, nemlig menn i 40-årene. Best av alle er kjæresten min. Han er i den aldersgruppen, han og.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 25 og har hatt partnere på både 23, 26, 32, 36, 37 og 41 - dette er de siste 4 årene. Han på 26 (nå 28) er definitivt best. Vi er fuckfriends på andre året 😉 De andre var FF's også men de var kortvarige.

Anonymkode: a194e...70b

Skrevet

Høres ut som dere bare har sex med alderen til personen, ikke selve personen. Synes spørsmålet er dumt, da alder på folk varierer så utrolig.

Anonymkode: 56c1c...ef6

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 og har hatt partnere på både 23, 26, 32, 36, 37 og 41 - dette er de siste 4 årene. Han på 26 (nå 28) er definitivt best. Vi er fuckfriends på andre året 😉 De andre var FF's også men de var kortvarige.

Hva gjør ham den beste ?

Anonymkode: 911c4...600

Skrevet (endret)

Jeg er 35 og har hatt nok partnere til å vite at mannen min på 17. året er den beste. Han er 11 år eldre enn meg og jeg har hatt partnere både eldre enn han og yngre enn meg. 

Endret av Bimle
Skrevet

Det spørs når du spør meg hahaha. Når jeg var i 20 årene ville jeg svart "20 årene". I 30 årene svarer jeg 30. 

:yvonne:

Så heldig er jeg!

Anonymkode: c26c0...73f

Gjest Fillerista
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som dere bare har sex med alderen til personen, ikke selve personen. Synes spørsmålet er dumt, da alder på folk varierer så utrolig.

Anonymkode: 56c1c...ef6

26. Ikke 42! 39 var bra, men kan ikke måle seg med 26. Eller 19 for den saks skyld.

Skrevet

Jeg er 18. Beste sexen har jeg med hun jeg er ff med nå. Hun er 43. Vet nesten ikke hva hun gjør, men får så sjuke orgasmer med hun:)

Anonymkode: ea26f...734

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør ham den beste ?

Anonymkode: 911c4...600

Han er for det første sykt veltrent og deilig, samtidig som han setter min nytelse først og er veldig utholden. Han liker også å utforske mye og gjør bare akkurat de riktige tingene 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt en liten preferanse for menn på 40 siden jeg var et par og tjue selv. De vet hvor klitoris er liksom, og de er mer trygge på seg selv. 

Det er jo selvsagt individuelt da, men om man skal prøve å svare generelt ut fra sin lille erfaring.

Den kanskje beste jeg har hatt har vært på min alder da (vi datet da vi var 24-25).

Anonymkode: a0ad3...d91

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er for det første sykt veltrent og deilig, samtidig som han setter min nytelse først og er veldig utholden. Han liker også å utforske mye og gjør bare akkurat de riktige tingene 😊

Hva gjør han med deg og klarer dere å holde på lenge. Selv er jeg ff med ei på 43, selv 18. Hun får meg til å holde lenge og nekter meg orgasme, ofte 2-3 timer før hun tillater meg å få orgasme. 😊

Anonymkode: ea26f...734

Skrevet

Jeg har bare hatt sexpartnere som er yngre enn meg, bortsett fra nå. Kjæresten er 41 (ett år eldre enn meg), og hun er definitivt den beste jeg jeg har hatt. Tror nok ikke det har med alder å gjøre, men heller kjemi og åpenhet rundt sex.

• Liker 1
Skrevet

Ca 20 sexpartnere, beste sexopplevelse fra en som på den tiden var 40 og jeg var 23. Hadde jevnlig sex

Anonymkode: 91bc8...ddc

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ca 20 sexpartnere, beste sexopplevelse fra en som på den tiden var 40 og jeg var 23. Hadde jevnlig sex

Anonymkode: 91bc8...ddc

Det virker som de som er flinkest! ( rundt den alderen).

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange som syns egenlig 40 åringer( menn/kvinner) som gir den beste sex opplevelsen.

Til dere som har hatt mer enn 1 sex partnere. 

Hvor mange sexpartnere har dere hatt og hvem(alder) ga den beste sexopplevelsen til dere av alle som dere hadde??

Min samboer, første date og greier. Forventet ikke å høre mer fra han etter å hatt sex en hel natt. Rakk akkurat en dusj før jeg dro på jobb. Null forventninger og 3 år senere er vi fremdeles sammen. 

22 og 25 år da denne natten foregikk.

Anonymkode: c7882...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...