Gå til innhold

Null sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før jeg skriver videre så har jeg en bønn; IKKE kom med dømmende og forutinntatte kommentarer om den stakkars mannen min, og at han kommer til å forlate meg etc. Han er heldigvis ikke så overfladisk. 

Greia er det at sexlysten min er forsvunnet. Det hender den hilse på rundt eggløsning. Men ofte gjør den så vondt at mye slik aktivitet er utelukket. 

Vi har det fint når vi først har sex. Jeg KAN bli veldig kåt. Det blir mye kosing, fingre etc da mannen kommer raskere enn flytoget. Unntatt om han har drukket. 

Men, det gir ingen mersmak. Jeg føler meg ikke sexy, selvom han blir tent av meg. Sex for meg har bare blitt noe som stjeler nattesøvn, gjør at jeg må stå opp igjen etter jeg har lagt med osv osv. Ække verdt det. 

Nå må jeg legge til at det ikke ligger i min natur å gjøre noe som er godt for meg, enten fysisk, psykisk, hobby og what ever. Hvorfor? Sikkert fordi om jeg har behov blir det alltid satt i 2.rekke, av meg selv. Ser på familien og jobben som noe viktigere. 

Har også opplevd å være kåt, men «ramla ut» av stemninga for så ikke komme inn i det igjen. 

Jeg savner å være et sexuelt menneske som føler seg bra...... (Selvfølelsen er vel så nøytral som overhodet mulig)

Anonymkode: 13e3b...14e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Før jeg skriver videre så har jeg en bønn; IKKE kom med dømmende og forutinntatte kommentarer om den stakkars mannen min, og at han kommer til å forlate meg etc. Han er heldigvis ikke så overfladisk. 

Greia er det at sexlysten min er forsvunnet. Det hender den hilse på rundt eggløsning. Men ofte gjør den så vondt at mye slik aktivitet er utelukket. 

Vi har det fint når vi først har sex. Jeg KAN bli veldig kåt. Det blir mye kosing, fingre etc da mannen kommer raskere enn flytoget. Unntatt om han har drukket. 

Men, det gir ingen mersmak. Jeg føler meg ikke sexy, selvom han blir tent av meg. Sex for meg har bare blitt noe som stjeler nattesøvn, gjør at jeg må stå opp igjen etter jeg har lagt med osv osv. Ække verdt det. 

Nå må jeg legge til at det ikke ligger i min natur å gjøre noe som er godt for meg, enten fysisk, psykisk, hobby og what ever. Hvorfor? Sikkert fordi om jeg har behov blir det alltid satt i 2.rekke, av meg selv. Ser på familien og jobben som noe viktigere. 

Har også opplevd å være kåt, men «ramla ut» av stemninga for så ikke komme inn i det igjen. 

Jeg savner å være et sexuelt menneske som føler seg bra...... (Selvfølelsen er vel så nøytral som overhodet mulig)

Jeg også :( Veldig kjipt. Har ingen gode råd, håper noen andre har...

Anonymkode: bf591...e99

• Liker 1
Skrevet

Da synes jeg at du burde starte med å prioritere noe som er bra for deg. Psykisk, fysisk eller what ever. Ikke bare for din skyld, men for familien din og. De er ikke tjent med at du ikke prioriterer deg selv, som person. Og jobben din... man kan være veldig flink i jobben selv om man ikke utsletter seg selv! 

Å ha sexlysten handler mye om å være tilstede, i seg selv og med den andre. Å kunne føle nuet og nyte det. Det er man i liten grad om man bare prioriterer andre, og mister seg selv. Man må tenke på seg selv som et seksuelt vesen for å være det. Pleie og "trene" sin seksualitet.

Jeg har et tips, som har hjulpet både meg og venninner, i perioder der "livet og plikter har tatt over", og sexlysten har dalt. Det går ut på at du må onanere hver dag. Bevisst tenke på sex og fantasier, og ta seg tid til å gjenoppdage seg selv som et seksuelt vesen. Dette virker, men det går ikke uten å tenke på seg selv.  

Anonymkode: be066...1a7

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så peiling på kvinners hormoner, men jeg har selv problemer med for lavt testosteronnivå. Ettersom jeg har lest meg opp på hormonenes betydning på blant annet libido har jeg forstått at testosteron oså er viktig for kvinner. Dere skal selvfølgelig ha mye mindre av det enn menn, men dersom dere kommer for lavt ned så forsvinner deres sexlyst også - akkurat som med mannen. Jeg ville ha sjekket hormonene dine hvis jeg var deg. 

Skrevet

Ja, kanskje jeg bør det. 

Får kviser lettere enn før, og kortere sykluser enn før, samt mer ustabile. Kan vaiere med opptil 5 dager enda omstendighetene rundt er omtrent de samme. 

Ang å finne tid til seg selv: det orker jeg ikke. Får ikke noe ut av det og blir så skuffet hver gang jeg ikke får tid likevel. Og har jeg tid så orker jeg stort sett ikke så mye annet enn å se tv/ surfe rundt. For trøtt. 

Skrevet

Hvis du går på p piller så slutt!

Anonymkode: fdbc0...b5e

Skrevet

Har ikke gått på p-piller på 8 år... ikke andre hormoner heller. 

Skrevet
6 timer siden, TRT-Train skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så peiling på kvinners hormoner, men jeg har selv problemer med for lavt testosteronnivå. Ettersom jeg har lest meg opp på hormonenes betydning på blant annet libido har jeg forstått at testosteron oså er viktig for kvinner. Dere skal selvfølgelig ha mye mindre av det enn menn, men dersom dere kommer for lavt ned så forsvinner deres sexlyst også - akkurat som med mannen. Jeg ville ha sjekket hormonene dine hvis jeg var deg. 

Jeg fikk gjort dette og fikk påvist lavt testosteron. Fikk doseringen for kvinner og fikk masse bivirkninger som økt hårvekst på ansikt/kropp og mistet mye av håret. Sluttet for flere måneder siden og det er fortsatt ikke gått tilbake til normalen.. ville vært forsiktig med å tukle med hormoner med mindre det er absolutt nødvendig..

Anonymkode: 00843...78e

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er så mye krøll med hormoner. 

Som nå, så kjenner jeg at sex hadde vært fint. Men er så sinnsykt trøtt og jeg bare velger å overse og ikke mate den følelsen.  Orker ikke ta det innover meg. 

Skrevet
10 timer siden, TRT-Train skrev:

Fikk du hjelp TRT... 

Anonymkode: d43af...537

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig ikke det er så mye krøll med hormoner. 

Som nå, så kjenner jeg at sex hadde vært fint. Men er så sinnsykt trøtt og jeg bare velger å overse og ikke mate den følelsen.  Orker ikke ta det innover meg. 

Handler jo om overskudd for å ha sex..

Gjest MrsAvenger
Skrevet
På 2/26/2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Godt vi er flere, jeg er også sånn....liten lyst fordi jeg er trøtt på kvelden, orker ikke tanken på å stå opp igjen, og at sex er tidstyv jeg ønsker å bruke på å finne roen og sove godt siden jeg skal tidlig opp neste morgen.

Skrevet

Vi er flere!

Jeg skulle ønske jeg kjente mer lyst, men for tida er den heller laber. Satser på å komme sterkere tilbake. For min del hjelper det rett og slett å ha sex. Må liksom jobbe det igang igjen...

Anonymkode: 58309...cb3

Skrevet
På 27.2.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Fikk du hjelp TRT... 

Ja, jeg fikk hjelp, men TRT er ingen magisk løsning. Det har vært en berg-og-dalbane. Min erfaring er at det tar tid for kroppen å komme i balanse, men jeg kan jo bare snakke for meg selv; andre vil kanskje ha andre erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2018 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Vi er flere!

Jeg skulle ønske jeg kjente mer lyst, men for tida er den heller laber. Satser på å komme sterkere tilbake. For min del hjelper det rett og slett å ha sex. Må liksom jobbe det igang igjen...

Anonymkode: 58309...cb3

Ikke her. Kan ikke tvinge meg selv fordi jeg ramler ut og mister fokus og dermed lysten. 

Det er rett og slett andre ting som er viktigere.... 

Jobben jeg har er ofte psykisk belastende og jeg har den med meg omtrent hele tiden. Og ikke kom her og si at man bare må legge det fra seg for det går ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rett og slett bare ikke lyst på sex. Hadde lyst før, begynte på nye p-piller, mista lysten. Nå har jeg både prøvd å slutte på p-piller og å bytte, men ingenting hjelper. Redd forholdet skal gå i vasken pga lite sex. Må rett og slett psyke meg opp over lenger tid for hver gang - og kan gå flere uker mellom hver gang. 

Anonymkode: 17e6f...9b4

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har rett og slett bare ikke lyst på sex. Hadde lyst før, begynte på nye p-piller, mista lysten. Nå har jeg både prøvd å slutte på p-piller og å bytte, men ingenting hjelper. Redd forholdet skal gå i vasken pga lite sex. Må rett og slett psyke meg opp over lenger tid for hver gang - og kan gå flere uker mellom hver gang. 

Anonymkode: 17e6f...9b4

Hvis et forhold går i vasken pga lite sex er ikke det sterkt nok fundament og relativt overflafisk spør du meg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis et forhold går i vasken pga lite sex er ikke det sterkt nok fundament og relativt overflafisk spør du meg. 

Er i utgangspunktet enig men er nok en forskjell om det skjer de første årene eller etter tjue år feks. Men vi er alle ulike.

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2018 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Ikke her. Kan ikke tvinge meg selv fordi jeg ramler ut og mister fokus og dermed lysten. 

Det er rett og slett andre ting som er viktigere.... 

Jobben jeg har er ofte psykisk belastende og jeg har den med meg omtrent hele tiden. Og ikke kom her og si at man bare må legge det fra seg for det går ikke. 

Forstår deg,men hvordan takler mannen det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...