debatant Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Det synes som om mange her inne forkaster Gud pga en tro på evolusjonsteorien. Kan jeg spørre.. Hva får dere til å tro på en evolusjon forskere ikke en gang er enige i hva sier? Og evt. Hva legger dere i evolusjon. Vær så vennlig å ikke bare vise til lenker eller lime inn andres tanker. Endret 26. februar 2018 av debatant 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Hva er de uenige om? Anonymkode: 714f9...e5d 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Jeg gidder ikke kaste bort tiden på dette. Du har fått svar på de spørsmålene der tusenvis av ganger og du ignorere dem bare. Jeg anbefaler at denne tråden bare blir ignorert siden debatant kommer til å ignorere alle svar han får.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Evolusjonsteorien er avleggs og motbevist så det å tro på den er som å tro på Karius og Baktus. Anonymkode: 5e6f4...d36
debatant Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er de uenige om? Anonymkode: 714f9...e5d Når, hvor, hvorfor og hvor fort evolusjonen skjer.
Gjest PaN Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Om du ikke gidder å bruke tid på tråden hvorfor gidder du svare på at du ikke gidder å være her? lol 5 minutter siden, debatant skrev: Jeg tror ikke det at de er så veldig uenig i at evolusjonsteorien er et faktum, jeg tror de alle er enige på at det er en realitet. Jeg tror ikke vi mennesker kommer fra intet og plutselig ble til mennesker, det begynte jo etter min menig med bakterier.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, WoopieH skrev: Om du ikke gidder å bruke tid på tråden hvorfor gidder du svare på at du ikke gidder å være her? lol Jeg tror ikke det at de er så veldig uenig i at evolusjonsteorien er et faktum, jeg tror de alle er enige på at det er en realitet. Jeg tror ikke vi mennesker kommer fra intet og plutselig ble til mennesker, det begynte jo etter min menig med bakterier. Hvorfor tror du på noe som er motbevist? De har funnet fuglefossiler SAMMEN med dinosaurer. Og de kan ikke forklare mye av det de finner. De pusser på skjelett for å få det til å passe sammen Anonymkode: 5e6f4...d36
debatant Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, WoopieH skrev: Om du ikke gidder å bruke tid på tråden hvorfor gidder du svare på at du ikke gidder å være her? lol Jeg tror ikke det at de er så veldig uenig i at evolusjonsteorien er et faktum, jeg tror de alle er enige på at det er en realitet. Jeg tror ikke vi mennesker kommer fra intet og plutselig ble til mennesker, det begynte jo etter min menig med bakterier. Bakterier har ingen evne til å produsere noe annet enn bakterier. Hvorfor mener du bakterier før kunne skape noe de ikke klarer i dag?
Gjest PaN Skrevet 26. februar 2018 #9 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du på noe som er motbevist? De har funnet fuglefossiler SAMMEN med dinosaurer. Og de kan ikke forklare mye av det de finner. De pusser på skjelett for å få det til å passe sammen Anonymkode: 5e6f4...d36 Er vel ikke motbevist, apekatter lever jo blant oss og etter det forskere forklarer stammer vi mennesker hovedsaklig fra disse.
Gjest PaN Skrevet 26. februar 2018 #10 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, debatant skrev: Bakterier har ingen evne til å produsere noe annet enn bakterier. Hvorfor mener du bakterier før kunne skape noe de ikke klarer i dag? Mennesket er bygd opp kun av bakterier, alt som er konstruert er av bakterier. Hva er det du mener mennesker er bygd opp av?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #11 Skrevet 26. februar 2018 15 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg gidder ikke kaste bort tiden på dette. Du har fått svar på de spørsmålene der tusenvis av ganger og du ignorere dem bare. Jeg anbefaler at denne tråden bare blir ignorert siden debatant kommer til å ignorere alle svar han får. Når skal det gå opp for folk at det faktisk ikke er snakk om en religiøs person men et troll? Anonymkode: 4b6dd...56f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #12 Skrevet 26. februar 2018 17 minutter siden, WoopieH skrev: Er vel ikke motbevist, apekatter lever jo blant oss og etter det forskere forklarer stammer vi mennesker hovedsaklig fra disse. Nei, vi stammer ikke fra apene, vi har felles stamfar. 16 minutter siden, WoopieH skrev: Mennesket er bygd opp kun av bakterier, alt som er konstruert er av bakterier. Hva er det du mener mennesker er bygd opp av? Nei, bakterier og celler er ikke det samme. Vi er bygd opp av celler, ikke bakterier. Men vi har bakterier på/i oss. Anonymkode: a9d96...96f 2
Gjest PaN Skrevet 26. februar 2018 #13 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi stammer ikke fra apene, vi har felles stamfar. Nei, bakterier og celler er ikke det samme. Vi er bygd opp av celler, ikke bakterier. Men vi har bakterier på/i oss. Anonymkode: a9d96...96f Ja, var nok det jeg mente. Har ikke bøker framme nå så jeg kunne lete frem, takk skal du ha
MonsIvar Skrevet 26. februar 2018 #14 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi stammer ikke fra apene, vi har felles stamfar. vi er aper.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #15 Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, WoopieH skrev: Ja, var nok det jeg mente. Har ikke bøker framme nå så jeg kunne lete frem, takk skal du ha 8 minutter siden, MonsIvar skrev: vi er aper. Vi er en art fra familien som inkluderer "the great apes", Hominidae. Flere forskere argumenterer for at vi er en sjimpanseart, selv om vi per dags dato er taksonomisk inndelt i ulike slekter, Hominidae og Pan Anonymkode: a9d96...96f 1
MonsIvar Skrevet 26. februar 2018 #16 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er en art fra familien som inkluderer "the great apes", Hominidae. Flere forskere argumenterer for at vi er en sjimpanseart, selv om vi per dags dato er taksonomisk inndelt i ulike slekter, Hominidae og Pan Anonymkode: a9d96...96f Ja, mao vi er aper.
debatant Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 26. februar 2018 16 minutter siden, MonsIvar skrev: vi er aper. Snakk for deg selv
MonsIvar Skrevet 26. februar 2018 #18 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, debatant skrev: Snakk for deg selv Alle mennesker er aper. Hva du er får du redegjøre for selv.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #19 Skrevet 26. februar 2018 50 minutter siden, debatant said: Det synes som om mange her inne forkaster Gud pga en tro på evolusjonsteorien. Kan jeg spørre.. Hva får dere til å tro på en evolusjon forskere ikke en gang er enige i hva sier? Og evt. Hva legger dere i evolusjon. Vær så vennlig å ikke bare vise til lenker eller lime inn andres tanker. Vet ikke jeg, men når jeg var på utveksling i USA og gikk på en kristen skole var ikke evolusjonen noe vi pratet om. I naturfag lærte vi at Gud skapte mennesket. Det gjorde at jeg følte evolusjon var uforenelig med kristendom, fordi vi ikke kunne nevne Darwin uten å risikere å bli utestengt fra skolen. Anonymkode: ce52d...bbe
debatant Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #20 Skrevet 26. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er en art fra familien som inkluderer "the great apes", Hominidae. Flere forskere argumenterer for at vi er en sjimpanseart, selv om vi per dags dato er taksonomisk inndelt i ulike slekter, Hominidae og Pan Anonymkode: a9d96...96f Det er enorme forskjeller mellom mennesker og aper. Noe evolusjonister elsker å underkommunisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå