AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Jeg bestilte noe i går som var på lager, men det ble ikke sendt i dag. Irriterende. Anonymkode: 46027...b20
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Har opplevd de har helt normal leveringstid Anonymkode: a090a...14e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Men de sender bekreftelse på Mail når ordren blir sendt, eller? Sender de bare uten å si noe? Ts Anonymkode: 46027...b20
Gjest N-Nøff Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men de sender bekreftelse på Mail når ordren blir sendt, eller? Sender de bare uten å si noe? Ts Anonymkode: 46027...b20 her får jeg ordrebekreftelse og beskjed om henting
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 15 minutter siden, Neinøff skrev: her får jeg ordrebekreftelse og beskjed om henting Sjekket nå, og jeg har faktisk ikke fått ordrebekreftelse engang! Men det er trukket over 4000 kroner fra kortet mitt i går da jeg bestilte. Ts Anonymkode: 46027...b20
Gjest N-Nøff Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjekket nå, og jeg har faktisk ikke fått ordrebekreftelse engang! Men det er trukket over 4000 kroner fra kortet mitt i går da jeg bestilte. Ts Anonymkode: 46027...b20 Men oppga du den mailen du bruker?
Gjest N-Nøff Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Har alltid opplevd dem som svært profesjonelle og serviceinnstilte, en av de beste nettbutikkene jeg har vært borti. Er du usikker på noe kan du kontakte dem på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #9 Skrevet 26. februar 2018 Ja, har opplevd at babyshop har treg levering! Og de er raske med å trekke pengene, ja. Har og opplevd at penger har blitt satt tilbake igjen tre dager etter trekk, før jeg dagen etter det igjen har fått ordrebekreftelse hvor mange av varene var "borte". De var visst ikke på lager likevel. (Vil tro noen andre kjøpte de i løpet av de dagene fra jeg bestilte, til de behandlet ordren?). Og som toppen på kransekaka, når varene endelig kom, så hadde de ikke evnet å faktisk pakke riktige varer i eksen. Det ene plagget jeg hadde kjøpt hadde blitt erstattet av et mye billigere i en helt annen størrelse og materiale (men samme farge da!). Og når jeg så varslet om dette tok det ikke mindre enn ca 8 uker og 3 mail av typen "god dag mann økseskaft" å få tilbakebetalt beløpet for varen som manglet. Anonymkode: d35f8...f2e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #10 Skrevet 26. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har opplevd at babyshop har treg levering! Og de er raske med å trekke pengene, ja. Har og opplevd at penger har blitt satt tilbake igjen tre dager etter trekk, før jeg dagen etter det igjen har fått ordrebekreftelse hvor mange av varene var "borte". De var visst ikke på lager likevel. (Vil tro noen andre kjøpte de i løpet av de dagene fra jeg bestilte, til de behandlet ordren?). Og som toppen på kransekaka, når varene endelig kom, så hadde de ikke evnet å faktisk pakke riktige varer i eksen. Det ene plagget jeg hadde kjøpt hadde blitt erstattet av et mye billigere i en helt annen størrelse og materiale (men samme farge da!). Og når jeg så varslet om dette tok det ikke mindre enn ca 8 uker og 3 mail av typen "god dag mann økseskaft" å få tilbakebetalt beløpet for varen som manglet. Anonymkode: d35f8...f2e Huff ☹️ Anonymkode: 46027...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå