CheapChampagne Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har ganske tørt og slitt hår (bleking) og har nettopp kjøpt Joico K-pak reconstructor, som er en ren proteinkur. Trenger jeg da en fuktighetskur i tillegg? Hvor ofte skal jeg bruke proteinkuren? Er det sånn at den ikke fungerer hvis jeg bruker den hver dag?
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Hvis du bruker proteinkur for ofte, kan håret ditt bli tørt og sprøtt, så en gang pr uke holder lenge. Protein bygger opp håret etter bleking og farging, men tilfører ikke fuktighet, så du trenger fuktighet i tillegg, enten gjennom en kur (Joico Moisturizer er knallbra!) eller ved en fuktgivende balsam. Hvis håret ditt ikke er slitt, men bare tørt, vil ikke protein gi noen resultater.
CheapChampagne Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2005 Takk for svar Fuktighetskuren kan jeg bruke hver gang jeg vasker håret?
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Har du tørt hår? Er det behandlet? Fuktighetskuren kan du nok bruke som en balsam, mer eller mindre, og lukta er mindre ekkel enn hos K-pak, den lukter banan, men friskere.
CheapChampagne Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2005 Håret mitt er stripet (bleking) så det er tørt og slitt.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Da ville jeg prøvd K-pak en gang pr uke, og fuktighetskur i stedet for balsam på daglig basis (og etter K-pak).
Champagne Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Hehe.. jeg kjøpte også den K-pack proteinkuren, og frisøren min anbefalte meg å bruke den hver dag til tuben blir tom, for så å ta en pause en måneds tid. Hun mente at håret da fikk masse proteiner og ble bedre om man gjorde det sjeldnere. Siden jeg ikke har tid til å la den virke i 5 min hver dag i dusjen, blir det imidlertid til at jeg bruker den ca en gang i uka. Og jeg bruker Redken AllSoft balsam etterpå for å tilføre fuktighet. Funker bra!
Gjest Daniella_ Skrevet 15. februar 2005 #9 Skrevet 15. februar 2005 Må slenge meg på... Joico K-pak's proteinkur er vel den beste jeg har prøvd. Nydelig! Perfekt!
-Fisken- Skrevet 15. februar 2005 #10 Skrevet 15. februar 2005 Hvor får man kjøpt disse produktene? Hos frisøren?
Champagne Skrevet 15. februar 2005 #11 Skrevet 15. februar 2005 Jepp, hos frisøren. Adam og Eva har de iallefall, eller hos Look Fantastic
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 #12 Skrevet 18. februar 2005 Jepp, hos frisøren. Adam og Eva har de iallefall, eller hos Look Fantastic Ok, takk
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #14 Skrevet 18. februar 2005 K-pak koster rundt 150 inkludert frakt fra Lookfantastic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå