Gå til innhold

Lading av el sykkel vinterstid

Anbefalte innlegg

Gjest making.a.mess
Skrevet

Ødelegger jeg batteriet om det er kaldt når jeg lader? Skjønte ikke helt hvordan jeg skal få av batteriet så det er på sykkelen som står i garasjen. (Spesiallaget sykkel, så er litt anerkedes enn standard)

Holder det at laderen er lagret romtemperert? Den vil riktignok bli kald når jeg lader sykkelen i garasjen. Sykkelen er svindyr så vil nødig gjøre noe galt 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan lade mitt batteri til sykkel inne. Fikk råd om å lade batteriet 1 gang i mnd vinteren gjennom for å ha det lengst mulig.  Vil tro at å lade i kulde ikke vil skade batteriet veldig, men at du vil få større effekt om du lader det i romtemp.  Samme som at effekten til batteriet vil være dårligere når det er kaldt/fuktig i været.  Nå vet jeg ikke om du må lade via sykkel, eller om du har batteri og lader for seg selv. Jeg har sistnevnte. 

Anonymkode: 453e7...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Leste nå at du ikke får av batteriet. På min må jeg vri om nøkkelen slik at batteriet på en måte låses opp fra sykkelen. Har du hørt med forretningen du kjøpte den av, evt firma som fører sykkelmerket?

Anonymkode: 453e7...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...