Gjest Lilleprinsesse Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Når jeg har eggløsning og den mest fertile uken min så merker jeg på gubben at han blir veeeeldig i sex humør. Stort sett kommer det også alltids noen glupske ord ut av munnen hans. Et eksempel er her om dagen, jeg hadde eggløsning, vi hadde sex og koste oss skikkelig. Vi lå i skje mens vi hadde sex, han får orgasme og stopper opp. Han tar ikke ut kuken, men lar den være der i 10 minutter. Vi bare ligger og koser oss i skje. Etter 5 minutter så sier han at "Jøss, nå er det svømmekamp der inne. Hvem tror du vinner? hvis noen vinner da. Håper jo det!". Haha. Jeg begynte så klart og le og bare, "Vi får se når tiden for testingen er kommet". Vi lå bare og lo begge to. Men så har jeg merket at hver gang i eggløsningstiden så kommer han alltid med noe sånt tull. Flere som har menn som sier teite, morsomme ting rett etter at han er kommet i fruktbare perioden? Dette kan bli en aldeles morsom tråd.
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Haha ☺️☺️ Vi har bare prøvd to pp nå da men forrige gang så snudde han meg bastant mot veggen av sengen og kommanderte beina mine opp. Det var skråtak der,og jeg fikk ikke røre meg. Kan jo tenke dere hvordan det så ut. 7far i huset omvendt.
Trolltunge Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Ikke helt det samme, men min mann var så stolt over at han hadde laget tvillinger da jeg var gravid. Han mente visst da at han måtte ha en utrolig potens, som ikke bare laget en om gangen, men TO, samtidig. Så vi sto utenfor huset og snakket med en nabokvinne, og han boblet rett og slett over av stolthet over magen min med TO fulltreffere, så han sier selvfornøyd og stolt til henne: "Ja vil du ha to på en gang, så vet du hvor du kan gå!" Naboen var 70 år, så det var antagelig behov for sterkere krutt enn det han kunne bidra med. 11
Nanami Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 2 timer siden, BethD skrev: Haha ☺️☺️ Vi har bare prøvd to pp nå da men forrige gang så snudde han meg bastant mot veggen av sengen og kommanderte beina mine opp. Det var skråtak der,og jeg fikk ikke røre meg. Kan jo tenke dere hvordan det så ut. 7far i huset omvendt. Sånn gjør min også
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 6 timer siden, BethD skrev: Haha ☺️☺️ Vi har bare prøvd to pp nå da men forrige gang så snudde han meg bastant mot veggen av sengen og kommanderte beina mine opp. Det var skråtak der,og jeg fikk ikke røre meg. Kan jo tenke dere hvordan det så ut. 7far i huset omvendt. Haha. Så herlig
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 (endret) 6 timer siden, Trolltunge skrev: Ikke helt det samme, men min mann var så stolt over at han hadde laget tvillinger da jeg var gravid. Han mente visst da at han måtte ha en utrolig potens, som ikke bare laget en om gangen, men TO, samtidig. Så vi sto utenfor huset og snakket med en nabokvinne, og han boblet rett og slett over av stolthet over magen min med TO fulltreffere, så han sier selvfornøyd og stolt til henne: "Ja vil du ha to på en gang, så vet du hvor du kan gå!" Naboen var 70 år, så det var antagelig behov for sterkere krutt enn det han kunne bidra med. Hahah. Han var/er stolt over den si koselig med ivrige menn da Endret 27. februar 2018 av Lilleprinsesse
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, Pompom skrev: Sånn gjør min også
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Den kleineste tråden jeg har lest siden jeg leste siste penis tråden. 5
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, HalldirV2 skrev: Den kleineste tråden jeg har lest siden jeg leste siste penis tråden. Trenger alt og være så seriøst hele tiden da?
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev: Trenger alt og være så seriøst hele tiden da? Nah, dersom jeg sier hva jeg tror får jeg vel en advarsel Men de som ikke er dumme som brød vet hva jeg tenker. Kul avatar forresten
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Nah, dersom jeg sier hva jeg tror får jeg vel en advarsel Men de som ikke er dumme som brød vet hva jeg tenker. Kul avatar forresten Hele poenget med tråden er jo at det skal være morsomt/kleint. Tror du har misforstått hele konseptet, HalldirV2.
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev: Hele poenget med tråden er jo at det skal være morsomt/kleint. Tror du har misforstått hele konseptet, HalldirV2. Tror ikke det herr Lilleprinsesse
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 You want some bacon with that?
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Tror ikke det herr Lilleprinsesse HERR?!
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Lilleprinsesse skrev: HERR?!
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Jeg er jo Lilleprinsesse med stor L.
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Lilleprinsesse skrev: Jeg er jo Lilleprinsesse med stor L. Jada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå