AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Vurderer å kjøpe leilighet på Gran Canaria sammen med foreldrene mine. Jeg har aldri vært der selv, men har hørt det er mange fattige afrikanere der, som har kommet med små båter over fra fastlandet, og som livnærer seg ved gatesalg o.l. Er det trygt der? Er leilighetene sikret med gjerder og vakter mot afrikanerne? Noen som har erfaring med å være på Gran Canaria i lengre perioder, som har noen dårlige opplevelser derfra? Anonymkode: 57e9b...e6a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe leilighet på Gran Canaria sammen med foreldrene mine. Jeg har aldri vært der selv, men har hørt det er mange fattige afrikanere der, som har kommet med små båter over fra fastlandet, og som livnærer seg ved gatesalg o.l. Er det trygt der? Er leilighetene sikret med gjerder og vakter mot afrikanerne? Noen som har erfaring med å være på Gran Canaria i lengre perioder, som har noen dårlige opplevelser derfra? Anonymkode: 57e9b...e6a Der vi har vært (Las Palmas) er det ikke utpreget mange afrikanere. Hører mye norsk, svensk og britisk. Ikke vært der mer enn 1 uke i slengen da. Og vi har ikke leiligjet Anonymkode: 3f53b...9f7
Gjest Overrasket Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Spørsmålet er vel om eiendommene er sikret mot fulle nordboere.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe leilighet på Gran Canaria sammen med foreldrene mine. Jeg har aldri vært der selv, men har hørt det er mange fattige afrikanere der, som har kommet med små båter over fra fastlandet, og som livnærer seg ved gatesalg o.l. Er det trygt der? Er leilighetene sikret med gjerder og vakter mot afrikanerne? Noen som har erfaring med å være på Gran Canaria i lengre perioder, som har noen dårlige opplevelser derfra? Anonymkode: 57e9b...e6a Anbefaler deg å finn en av gruppene på facebook for dem som bor på GC. Hvordan boligene er sikret kommer helt an på på GC som i Norge eller USA de er utformet og sikret. For å kjøpe bolig må alle eiere ha nienummer og dermed residensia. Uten det kan du ikke kjøpe og dette får du ikke uten tilknytning til øya. Både advokat og bekjentskaper er viktig å ha i orden dersom du skal kjøpe noe. Hvilkem mennesker som er der du bosetter deg kommer helt an på hvem som bor der fra før av og kommer tilflyttende til. Anonymkode: 199aa...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Tenk litt på at du selv blir en utlending som spanjolene generelt ikke er så begeistra for før du bekymrer deg for stakkars fattige afrikanere. Anonymkode: f07cc...bd8 7
Miklo Velka Skrevet 1. mars 2018 #6 Skrevet 1. mars 2018 On 26/02/2018 at 6:52 PM, AnonymBruker said: Er leilighetene sikret med gjerder og vakter mot afrikanerne? Racist much? 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #7 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Miklo Velka skrev: Racist much? Realist = rasist i dagens samfunn Anonymkode: 726bb...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 On 1.3.2018 at 5:45 PM, AnonymBruker said: Realist = rasist i dagens samfunn Anonymkode: 726bb...d2d Nei i dette tilfellet bare rasist. Det er stort sett skandinavere som heller ødelegger kanariøyene med å kjøpe opp alle boliger og gjør det for dyrt for de lokale. Har ikke hørt noe særlig om store flommer av afrikanere som overtar øya.. Anonymkode: 7e701...6a3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå