AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har fått påvist PTSD etter en hendelse i arbeidssammenheng. Dette er noen år tilbake i tid, men helsepersonell har ikke plukket opp dette før nå. Nå ønsker jeg å søke yrkesskadeerstatning gjennom nav og trenger noen opplysninger fra arbeidsgiver. Hendelsen som fant sted er noe arbeidsgiver hadde problemer med å takle, og jeg er derfor usikker på hvilken respons jeg får når jeg ber om de opplysningene jeg trenger. Kan arbeidsgiver gjøre noe/la være å gjøre noe i en slik sak (lage problemer)? Eller er det en ren forsikringssak som arbeidsgiver slipper å forholde seg til? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få opplysningene jeg trenger om jeg ikke skal kontakte arbeidsgiver. Anonymkode: e324b...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå