AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg var på en time som heter TRX for litt siden og han engelske instruktøren der var virkelig ufyselig. Jeg er åpen for veiledning på en gruppetime men han var skikkelig frekk! Jeg har trent TRX flere ganger men har litt dårlig balanse. Han ropte til meg "what are you doing here then, if you can't do it properly?" Og han var etter meg gjennom hele timen. Jeg gråt som en foss etter timen. Forbanna drittfyr Måtte bare få det ut, er det flere som har opplevd instruktører som er ufine? Anonymkode: 3ef45...130 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Del Skrevet 26. februar 2018 Jepp, opplevde da jeg skulle si opp abbonementet mitt hos Elixia ble frekk mot meg. Prøvde å forklare han at jeg ikke lenger hadde råd til å gå der, men at jeg gjerne kom tilbake den dagen jeg fikk bedre økonomi. Da svarte han bare på en ufyselig og frekk måte " Ja, det VET jeg at DU VIL!" Anonymkode: a68f1...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Del Skrevet 26. februar 2018 TS: Jeg ville ha rapportert instruktøren. Anonymkode: 77d14...31d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Del Skrevet 26. februar 2018 Herrrgud... deres jobb er kundeservice og å være motivatorer. Mestrer tydeligvis ikke jobbene sine. Klag på han, Ts! Anonymkode: 3ce12...09d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Del Skrevet 26. februar 2018 Anonymkode: b2ac0...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Del Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrrgud... deres jobb er kundeservice og å være motivatorer. Mestrer tydeligvis ikke jobbene sine. Klag på han, Ts! Anonymkode: 3ce12...09d Ja det trodde jeg også! Jeg trener mye på både Colosseum og Karlsrud, og de andre instruktørene er flinke og hjelpsomme. Har også hatt PT der som var veldig grei, samtidig som han motiverte og sa hva jeg kunne forbedre, på en konstruktiv måte. Var en kollega av meg som sa i dag at hun er redd for å gå på TRX med han fyren fordi han er så streng og skriker til folk.. Han må enten hate jobben sin, eller så har han militær bakgrunn. Anonymkode: 3ef45...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #7 Del Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, opplevde da jeg skulle si opp abbonementet mitt hos Elixia ble frekk mot meg. Prøvde å forklare han at jeg ikke lenger hadde råd til å gå der, men at jeg gjerne kom tilbake den dagen jeg fikk bedre økonomi. Da svarte han bare på en ufyselig og frekk måte " Ja, det VET jeg at DU VIL!" Herregud, glad jeg slipper å ha kontakt med slike persilleblad som deg! Ro deg ned og les sitatet om igjen, så bør du oppdage at dette er INGENTING. Anonymkode: e868f...2b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. februar 2018 #8 Del Skrevet 27. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, glad jeg slipper å ha kontakt med slike persilleblad som deg! Ro deg ned og les sitatet om igjen, så bør du oppdage at dette er INGENTING. Anonymkode: e868f...2b3 Pussig hvordan frekke mennesker som ikke kan oppføre seg alltid skylder på hvor lite andre tåler...... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 27. februar 2018 #9 Del Skrevet 27. februar 2018 Dette er nok en hårfin balansegang. Skal du som trener gratulere med sølvet, eller påpeke hvor eleven tapte gullet? Motivasjon er selvfølgelig ekstremt viktig innenfor idrett og trening, men at det blir litt temperatur, litt adrenalin og litt skarpe ord hører nok med. Spesielt på de øktene som er krevende. Jeg trente tidligere kampsport, og jeg husker at jeg ikke akkurat ble tatt i med silkehansker av instruktøren min. Men man bør selvfølgelig ha sosiale antenner nok til å forstå hvor grensen går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 27. februar 2018 #10 Del Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, isw skrev: Dette er nok en hårfin balansegang. Skal du som trener gratulere med sølvet, eller påpeke hvor eleven tapte gullet? Motivasjon er selvfølgelig ekstremt viktig innenfor idrett og trening, men at det blir litt temperatur, litt adrenalin og litt skarpe ord hører nok med. Spesielt på de øktene som er krevende. Jeg trente tidligere kampsport, og jeg husker at jeg ikke akkurat ble tatt i med silkehansker av instruktøren min. Men man bør selvfølgelig ha sosiale antenner nok til å forstå hvor grensen går. Treningsinstruktører på et treningssenter kan ikke sammenlignes med en karatetrener. Å oppnå gode resultater innenfor en idrett og trening for «alle» mennesker er da ikke det samme. Hvem som helst skal kunne delta på timer på et treningssenter. Her har instruktøren feilet så det synger etter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå