Gå til innhold

Orgasme avhengig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er over middels kåt gutt. Jeg må ha orgasme flere ganger om dagen. Føler meg uvel om det ikke går for meg minst 3-4 ganger for dagen.

Er det normalt og blir dere damer slitne av gutter som må ha sex eller onanerer flere ganger daglig.

Anonymkode: e9ad1...48f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

m2

Anonymkode: 729ee...1c1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

m2

Anonymkode: 729ee...1c1

Er ikke alene da.

Skrevet

Føler jeg får kraftige orgasmer, men er det måter å få det til å gå enda hardere på, slik at jeg blir tilfredsstilt etter en max to orgasmer?

Skrevet

Høres slitsomt ut både for deg og evnt partner! Dette er forøvrig psykisk og kroppen din blir på ingen måte reel syk om du bare kommer en gang til dagen. Kanskje du bør satse på nedtrapping?

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, Mariell77 skrev:

Høres slitsomt ut både for deg og evnt partner! Dette er forøvrig psykisk og kroppen din blir på ingen måte reel syk om du bare kommer en gang til dagen. Kanskje du bør satse på nedtrapping?

Hei, takk for svar. Det er faktisk ganske slitsomt. Det kan noen ganger gå noen minutter fra orgasme, før jeg er kåt på ny. Ender omtrent alltid med sex eller onanering. Det verste er at jeg rett og slett får ganagesår. Merker det først etter at jeg er utslitt. Nytelsen før, 'overdøver' gnagsår smerten. Faktisk er smerten med på at det går sterkere for meg.

Avvenning, føler dette må være som alkoholisme? Føler bare jeg får et uutholdelig sug hvis jeg ikke får orgasme når jeg er kåt.

Faktisk opplevd at dama blir sliten, onanerer derfor mye.

Skrevet

Noen flere råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...