AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Se fin ut for det motsatte kjønn? Jeg gjør hva jeg kan, ubevisst, for å ikke gjøre det. Jeg vil kun være hygienisk, utover det vil jeg være i fred. Det er ikke sånn at jeg går inn for det ved å f.eks sminke meg stygt eller barbere av meg alt håret, men jeg ordner meg på en sånn måte at det lyser "ikke interessert" av meg. Jeg er i et forhold. Og ferdig med den saken. Så i en tråd at mange menn ikke liker langt hår - flott, da kan jeg klippe meg, tenkte jeg. Alt for å være mindre attraktiv for andre, annet enn "en av mengden". Nå tror ikke jeg veldig høyt om meg selv altså selv om det kan høres sånn ut, men jeg sitter med et inntrykk av at MANGE kvinner, i forhold eller ikke, ønsker å se bra ut for andre enn sin partner. Stemmer det for deg? Liker du oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? føler meg så alene om å prøve å ikke være noe annet enn meg selv, og samtidig uinteressant for andre enn kjæresten min. Han er flott og elsker meg uansett hva jeg gjør så jeg trenger ikke å pynte meg for ham, han synes jeg ser best ut naken uansett Men det byr meg imot å gå med kløft offentlig f.eks, ikke bare fordi det er uanstendig, men orker ikke tanken på at andre menn skulle prøvd seg på meg. Jeg synes det er ekkelt og vil være i fred. Vil ikke avvise noen osv. Jeg har egentlig vært litt sånn alltid, til og med uten kjæreste, men enda mer nå når jeg virkelig ikke er ute etter oppmerksomhet fra menn (eller kvinner). Anonymkode: 8db36...544
*Stjerne*støv* Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Hmm.. jeg pynter meg for min egen del, sminke hår osv. Hvis jeg har litt utringing eller høye heler så er det for jeg synstes det er fint, jeg liker å «vise at jeg er kvinne» og alt det dillet som følger med (NB, jeg mener ikke at de som ikke liker det er mindre kvinne. Alle må gjøre det de er komfortable med) Men jeg blir også smigret at å få bekreftelse på at jeg ser bra ut. Det skal jeg ikke stikke under en stol . Det beste er selvfølgelig opperksomhet fra kjæresten, men om jeg får et blikk eller to fra andre så klager jeg ikke. Litt uskyldig flørt er lov, det er vel vedlig få av oss som liker alt for pågående oppmerksomhet..? Jeg liker også at kjæresten «pynter» seg for meg, han er jo ekstra kjekk i dress, eller med en røff frisyre. Men det betyr jo ikke at han ikke er kjekk til vanlig Og uansett hvor mange blikk eller kommentarer jeg får (Eller i mangel av) så vil jeg kun ha kjæresten min. Mener også det er sunt å holde seg attraktive for hverandre, men jeg personlig føler meg bedre med å «Ta vare» på utseende. For å ta et siste eksempel, hvis jeg ønsker å ha kort hår men kjæresten min ikke liker det, så klipper jeg meg kort uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Se fin ut for det motsatte kjønn? Jeg gjør hva jeg kan, ubevisst, for å ikke gjøre det. Jeg vil kun være hygienisk, utover det vil jeg være i fred. Det er ikke sånn at jeg går inn for det ved å f.eks sminke meg stygt eller barbere av meg alt håret, men jeg ordner meg på en sånn måte at det lyser "ikke interessert" av meg. Jeg er i et forhold. Og ferdig med den saken. Så i en tråd at mange menn ikke liker langt hår - flott, da kan jeg klippe meg, tenkte jeg. Alt for å være mindre attraktiv for andre, annet enn "en av mengden". Nå tror ikke jeg veldig høyt om meg selv altså selv om det kan høres sånn ut, men jeg sitter med et inntrykk av at MANGE kvinner, i forhold eller ikke, ønsker å se bra ut for andre enn sin partner. Stemmer det for deg? Liker du oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? føler meg så alene om å prøve å ikke være noe annet enn meg selv, og samtidig uinteressant for andre enn kjæresten min. Han er flott og elsker meg uansett hva jeg gjør så jeg trenger ikke å pynte meg for ham, han synes jeg ser best ut naken uansett Men det byr meg imot å gå med kløft offentlig f.eks, ikke bare fordi det er uanstendig, men orker ikke tanken på at andre menn skulle prøvd seg på meg. Jeg synes det er ekkelt og vil være i fred. Vil ikke avvise noen osv. Jeg har egentlig vært litt sånn alltid, til og med uten kjæreste, men enda mer nå når jeg virkelig ikke er ute etter oppmerksomhet fra menn (eller kvinner). Anonymkode: 8db36...544 Samme her. Jeg traff mannen min uten å gjøre meg til, og gjør meg fremdeles ikke til. Oppmerksomhet fra andre menn ønsker jeg absolutt ikke. Synes det er helt greit med damer som tar oppmerksomheten, så kan jeg gå i fred Anonymkode: 4ca9a...17b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Det høres jo ikke ut som om du bare vil være deg selv, når du går inn for å ikke se attraktiv ut... Anonymkode: 31b8b...235
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 Jeg er veldig glad i sminke og klær, men holder meg til et minimum i hverdagene, mest fordi jeg er lat, men også fordi full face av sminke er uforenelig med jobben min. Liker å sminke meg når jeg skal være med typen, men det er for å gjøre litt mer "stas" på utseendet når jeg er med han. Han bryr seg ikke og sier jeg ikke trenger å sminke meg for han, så i bunn og grunn er det vel fordi jeg liker å være fin for min egen del, og er glad i sminke. Har ikke noe behov for oppmerksomhet fra andre menn, men som de fleste andre liker jo jeg også å få bekreftelse på at jeg ser bra ut. Anonymkode: ca6d3...7c1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Se fin ut for det motsatte kjønn? Jeg gjør hva jeg kan, ubevisst, for å ikke gjøre det. Jeg vil kun være hygienisk, utover det vil jeg være i fred. Det er ikke sånn at jeg går inn for det ved å f.eks sminke meg stygt eller barbere av meg alt håret, men jeg ordner meg på en sånn måte at det lyser "ikke interessert" av meg. Jeg er i et forhold. Og ferdig med den saken. Så i en tråd at mange menn ikke liker langt hår - flott, da kan jeg klippe meg, tenkte jeg. Alt for å være mindre attraktiv for andre, annet enn "en av mengden". Nå tror ikke jeg veldig høyt om meg selv altså selv om det kan høres sånn ut, men jeg sitter med et inntrykk av at MANGE kvinner, i forhold eller ikke, ønsker å se bra ut for andre enn sin partner. Stemmer det for deg? Liker du oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? føler meg så alene om å prøve å ikke være noe annet enn meg selv, og samtidig uinteressant for andre enn kjæresten min. Han er flott og elsker meg uansett hva jeg gjør så jeg trenger ikke å pynte meg for ham, han synes jeg ser best ut naken uansett Men det byr meg imot å gå med kløft offentlig f.eks, ikke bare fordi det er uanstendig, men orker ikke tanken på at andre menn skulle prøvd seg på meg. Jeg synes det er ekkelt og vil være i fred. Vil ikke avvise noen osv. Jeg har egentlig vært litt sånn alltid, til og med uten kjæreste, men enda mer nå når jeg virkelig ikke er ute etter oppmerksomhet fra menn (eller kvinner). Anonymkode: 8db36...544 Vel, jeg mister håret som kvinne, så jeg har ikke som mål lengre å se fin ut for det motsatte kjønn. Der har jeg kapitulert. Jeg skulle gjerne bare føle meg normal sammen med andre som et minimum. Anonymkode: c5fb5...609
Elaine Marley Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Det er ikke slik at alle kvinner som sminker seg og kler seg fint gjør det for å tiltrekke seg noen. Men jeg føler meg i hvert fall 100 ganger bedre når jeg har sminket meg litt, fikset håret og kler meg i klær jeg liker. Føler meg som en slask når jeg ikke bryr meg, og merker det på selvtilliten og holdningen min. Jeg kan selvsagt ha sminkefrie dager, men sånn generelt liker jeg å stelle meg litt. At andre responderer positivt er også et pluss, og jeg synes det er merkelig å gå inn for å se lite attraktiv som mulig kun fordi man ikke ønsker det. Det hadde vært noe annet om man trivdes med det, og at det bare var naturlig for en å gjøre det. Endret 26. februar 2018 av Elaine Marley 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå