AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Noen som vet hvordan jeg gjør slik at man ikke kan like/kommentere profilbilde på Facebook? Og at det ikke kommer opp i nyhetsfeeden? Anonymkode: 1dd8c...b93
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Høres ut som du bare bør droppe å ha ett bilde. Anonymkode: 17a33...411 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Du trykker på enten den pilen ved siden av bildet ditt når det ligger på wallen, og videre på endte personverninnstillinger, så setter du den til "kun meg" , eller så kan du gjøre det samme ved å klikke på bildet, og trykke rett under navnet ditt der det er bilde av enten en illustrert jordklode (som betyr at posten er offentlig for alle) eller to hoder i omriss (som betyr at venner kan se posten), og klikker der og endrer nedover listen til "bare meg" som har illustrasjon av en hengelås. Anonymkode: d9a45...52c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 Følger. Tror ikke det går an, kun gjøre kommentarer/likes privat mot allmennheten Anonymkode: 39110...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå