SofieKH Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Hei Vi skal bygge nytt hus og har tenkt til å ha gasspeis. Vi har fått ett tilbud: Selve peisen koster rundt 50 000, men totalprisen med montering kom på 110 000. Jeg synes dette var veldig dyrt, men har samtidig ingen erfaring med dette. Hvis du har noen erfaringer med gasspeis og pris på montering av slike hadde jeg satt stor pris på tilbakemelding!
Gjest BigBear Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Endret 26. februar 2018 av BigBear
Gjest BigBear Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 8 timer siden, SofieKH skrev: Hei Vi skal bygge nytt hus og har tenkt til å ha gasspeis. Vi har fått ett tilbud: Selve peisen koster rundt 50 000, men totalprisen med montering kom på 110 000. Jeg synes dette var veldig dyrt, men har samtidig ingen erfaring med dette. Hvis du har noen erfaringer med gasspeis og pris på montering av slike hadde jeg satt stor pris på tilbakemelding! https://www.dinside.no/bolig/forst-tok-de-oljefyren-sa-parafinovnen-na-ligger-ogsa-gasspeisen-tynt-an/67341237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå