Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Håper alle får en fin og romantisk dag sammen med sine kjære!
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Valentines day er teit! Heia resten av dagane i året!!
Gjest Litjmæ Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Valentines day er minst like bra som alle andre dager i året. Så det så! Til alle sammen: :blomst_opp:
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Valentines day har blitt ein over-kommersialisert merkedag! Derfor er eg i mot! Så det så!!
OleBrumm Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Syns det er en fin dag jeg. Kjæresten min fridde på Valentines dag i fjor og kommer nok å like denne dagen pga det resten av livet
Gjest Litjmæ Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Valentines day har blitt ein over-kommersialisert merkedag! Derfor er eg i mot! Så det så!! Det er personlig og opp til hver og en hvordan man velger å bruke denne dagen - på samme måte som det er det med alle andre dager i året. Jeg ser ingen grunn til å gå ut og bruke noe mer penger i dag enn andre dager. Dagen er minst like bra som andre dager til å vise at man setter pris på sine nærmeste. Det går an det uten å bruke penger vet du
Gjest Betty Boop Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Syns det er en fin dag jeg. Kjæresten min fridde på Valentines dag i fjor og kommer nok å like denne dagen pga det resten av livet Grattis med 1 års forlovelse, Brumm!
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Grattis med 1 års forlovelse, Brumm! Og GRATTIS til Lille Smurf og mannen med SYV års dag!!
Gjest Betty Boop Skrevet 14. februar 2005 #9 Skrevet 14. februar 2005 Oj oj oj - det var lenge - grattis Smurf! Selv har jeg gitt sambo en valentinergave (reisehåndbok + CD), og han skal lage romantisk middag til meg i kveld. Noen andre som skal feire litt? Synes heller ikke man trenger noen unnskyldning for å feire at man er glad i hverandre, men dagen trenger i hvert fall ikke bli en unnskyldning for å ikke feire det! Synes jeg da...
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #10 Skrevet 14. februar 2005 Og GRATTIS til Lille Smurf og mannen med SYV års dag!! ______________________- Kjæresten fikk frokost på senga, å det var det , her i huset.
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #11 Skrevet 14. februar 2005 Synes heller ikke man trenger noen unnskyldning for å feire at man er glad i hverandre, men dagen trenger i hvert fall ikke bli en unnskyldning for å ikke feire det! Synes jeg da... Enig!
maki Skrevet 14. februar 2005 #12 Skrevet 14. februar 2005 ______________________- Kjæresten fikk frokost på senga, å det var det , her i huset. meg som skrev
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #13 Skrevet 14. februar 2005 Vi skal ut og spise middag for å feire litt.. første valentines dagen vår som samboere, og å ta oss råd til å spise ute er en feiring for oss..
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #14 Skrevet 14. februar 2005 Håper jeg får samboeren min hjem fra sykehus i dag, jeg... Han ble lagt inn på lørdag. Og så har jeg bursdag i dag også, så det er litt stusselig hvis han ikke kommer hjem kan man si..
Blueberry Skrevet 14. februar 2005 #15 Skrevet 14. februar 2005 Valentines day er minst like bra som alle andre dager i året. Så det så! Til alle sammen: :blomst_opp: Enig.
Snutus Skrevet 14. februar 2005 #16 Skrevet 14. februar 2005 Vi ble sammen en uke før Valentines day og vi var derfor ute å spiste for en uke siden. Jeg har ingenting imot Valentines day, men det blir liksom ikke så viktig ettersom det er så tett opp til vårt eget jubileum.
kristine75 Skrevet 14. februar 2005 #17 Skrevet 14. februar 2005 Oj oj oj - det var lenge - grattis Smurf! Selv har jeg gitt sambo en valentinergave (reisehåndbok + CD), og han skal lage romantisk middag til meg i kveld. Noen andre som skal feire litt? Synes heller ikke man trenger noen unnskyldning for å feire at man er glad i hverandre, men dagen trenger i hvert fall ikke bli en unnskyldning for å ikke feire det! Synes jeg da... vi skal ut å spise middag vi, gleder meg veldig til det. også våknet jeg med kort og blomster ved siden av meg idag
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #18 Skrevet 15. februar 2005 Vi feirer ikke valentinsdag. Flere enn meg som husker da Posten innførte valentinsdag til Norge på midten av 90-tallet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå