AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Hvilke rutiner, småting eller holdninger prøver du å holde deg til for å få en bedre hverdag? Anonymkode: 896d4...d77
DonaldDuck Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Jeg forsøker å være et JA menneske. Det vil si at jeg ønsker å være lett å snakke med og be om hjelp til ting. Jeg prøver også å være mest mulig på tilbudssiden da jeg ser på dette som en styrke, ikke en svakhet. Jeg tenker også at det er lurt å se løsninger og ikke problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Jeg mediterer! Syns det er utrolig flott og det påvirker livet mitt positivt. Jeg prøver mitt beste å ha god søvnhygiene slik at jeg sover så godt som mulig. Spiser variert og sunt, men også usunt innimellom med like god samvittighet. Gjør yoga fordi kroppen min har godt av det. Jeg er snill! Det beriker livet mitt å føle at jeg gjør noe godt for andre. Anonymkode: 32587...8b7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, DonaldDuck skrev: Jeg forsøker å være et JA menneske. Det vil si at jeg ønsker å være lett å snakke med og be om hjelp til ting. Jeg prøver også å være mest mulig på tilbudssiden da jeg ser på dette som en styrke, ikke en svakhet. Jeg tenker også at det er lurt å se løsninger og ikke problemer. Men hvis det oppstår et dilemma der du må velge mellom å si ja til deg selv eller ja til andre, hvordan vurderer du det? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mediterer! Syns det er utrolig flott og det påvirker livet mitt positivt. Jeg prøver mitt beste å ha god søvnhygiene slik at jeg sover så godt som mulig. Spiser variert og sunt, men også usunt innimellom med like god samvittighet. Gjør yoga fordi kroppen min har godt av det. Jeg er snill! Det beriker livet mitt å føle at jeg gjør noe godt for andre. Anonymkode: 32587...8b7 Har du noen faste rutiner for når du gjør yoga og meditasjon? Anonymkode: 896d4...d77
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noen faste rutiner for når du gjør yoga og meditasjon? Anonymkode: 896d4...d77 Stort sett. Mediterer i 15 minutter etter frokost og morgenstell. Så 20-30 minutter før leggetid. Yoga gjør jeg mandag, onsdag og fredag hjemme på matten. Ikke noe fast klokkeslett eller lengde, alt ettersom hva jeg har tid til. Anonymkode: 32587...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå