*nordby* Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Noen som har erfaringer med Wowbrow? Ønsker å fikse brynene, da det ene har mindre hår enn det andre.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Hvorfor skal alle "fikse brynene"? Det er ikke alle som kler fiksa bryn! Jeg er så lei av å se alle disse overstyla brynene som også ikke ser ut i måneskinn...! Hilsen ei med naturlige bryn, en tydeligvis sjeldenhet....... Anonymkode: 65a93...e38
Kontormus Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal alle "fikse brynene"? Det er ikke alle som kler fiksa bryn! Jeg er så lei av å se alle disse overstyla brynene som også ikke ser ut i måneskinn...! Hilsen ei med naturlige bryn, en tydeligvis sjeldenhet....... Anonymkode: 65a93...e38 Ja, det var jo akkurat det hun lurte på! Folk kan vel gjøre som de vil, på samme måte som du har valgt naturlige. Fint at du er fornøyd med de naturen gav, men noen er altså ikke det og ønsker å korrigere. Er helt greit. Men TS, stedet du spør om har jeg ikke hørt om en gang 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Folk må få gjøre som de vil, men blir provosert over at nærmest alle føler at de må gjøre noe med brynene sine... Det finnes endel som har finere bryn før de begynner å tukle med de, og det synes jeg er synd. Anonymkode: 65a93...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå