AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Del Skrevet 26. februar 2018 Opplever jeg i vertfall. Folk lytter hvorenn du er, sprer negativt sladder, baksnakker, sutrer, er nysgjerrige osv. Flere av de jeg har måttet omgi meg med, har skapt en eller annen form for spetakkel for meg. Det lages spekulasjoner og snakk ut av ingenting, og jeg koser meg ikke akkurat over å være med dem.. Trives aller best i mitt eget selskap, og liker meg sosialt med mennesker jeg vet hvor jeg har hen. Disse er som regel i kretsen til meg og mannen. Få men gode venner. Det er deilig å kunne snakke åpent og fritt med dem, uten at spetakkel og sladder lages Men når jeg må ha noe med andre ute å gjøre, blir det straks ekkelt. Folk kan være så stygge å slemme, samme hvor fredselskende og rolig en selv er. Jeg føler meg matt, oppgitt og energiløs rundt slike. De kverulerer, veksler blikk/glis og mye annet rart.. Har derfor funnet ut at det ikke er verdt å prøve en gang De kommer alltid til å være slik, og med ønske om å bryte ned andre.. Undrer meg bare over hvorfor behovet deres er slik. Og hvorfor de velger å "ta" meg? Anonymkode: b78a7...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg tror kanskje du heller er litt paranoid, dessverre. Anonymkode: ef083...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Del Skrevet 28. februar 2018 På 26. februar 2018 den 13.20, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje du heller er litt paranoid, dessverre. Anonymkode: ef083...55e Dette er noe du slenger ut av deg i alle lignende tråder Anonymkode: b78a7...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 28. februar 2018 #4 Del Skrevet 28. februar 2018 Det du trenger er gode opplevelser sosialt. Egentlig er det sjelden noen er ute etter å ta deg, og er noen kjip så kan man late som om de er luft. Desverre er det sånn at du har hatt negative opplevelser. Noen HAR vært ute etter deg. Men det er forbi. Desverre har du fått en oppførsel/holdning som tilsier at noen er ute etter deg og forventer at noen skal behandle deg dårlig. Folk blir usikre. Begynner å lure på holdningen din. Du har ikke gjort noe, men ser sånn ut.. Så blir du fritt vilt. Deretter så blir din verste frykt sann, og nå er du inne i en ond sirkel. Tenker du må jobbe med tankene og selvtilliten din. Ingen er ute etter deg hvis du går ut og forventer at folk oppfører seg ordentlig. Ikke vis usikkerheten. Se folk i øynene, gå målbevisst, snakk som om hver setning har utropstegn bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er lov å sette noen grundig på plass når de gjør og sier ting som går over streken. Anonymkode: 79a0c...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #6 Del Skrevet 1. mars 2018 Mennesker som fornærmer andre ved å pakke ting inn i det som på engelsk gjerne kalles «backhand compliments» er de jeg strever med.....der du står igjen paff og bare må være høflig, uten å kunne ta dem helt for dritten de lirer av seg. Anonymkode: 4d9dd...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå