Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Skal til frisøren og farge håret på onsdag, og har hørt at man ikke skal bruke verken hårkur eller balsam i dagene før man farger det (fordi fargen da ikke "tar" ordentlig). Er dette tilfelle?
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Kan jeg ikke tenke meg...Faktisk ville jeg gjøre følgende: først en renseshampo, deretter proteinrik kur, før jeg avsluttet med balsam. Etter å ha farget håret, bør du holde deg unna kurer i minst en uke (ifølge MUA).
OleBrumm Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har blitt vasket med balsam og fått hårkur hos frisøren før farging/striping av håret.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Prøv å bruk balsam/kur med minst mulig silikoner før farging, men det er lettere sagt enn gjort....
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Ingen billigbalsam altså. Men kjører på med en dose Fudge dynamite i kveld. Det er jo logisk å styrke håret før det blir utsatt for en påkjenning som farge, spesielt siden håret mitt er ganske slitt fra før.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Ingen billigbalsam altså. Men kjører på med en dose Fudge dynamite i kveld. Det er jo logisk å styrke håret før det blir utsatt for en påkjenning som farge' date=' spesielt siden håret mitt er ganske slitt fra før.[/quote'] Dynamitekuren er helt rå (bortsett fra lukta)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå