Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal til frisøren og farge håret på onsdag, og har hørt at man ikke skal bruke verken hårkur eller balsam i dagene før man farger det (fordi fargen da ikke "tar" ordentlig). Er dette tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg...Faktisk ville jeg gjøre følgende: først en renseshampo, deretter proteinrik kur, før jeg avsluttet med balsam. Etter å ha farget håret, bør du holde deg unna kurer i minst en uke (ifølge MUA).

Skrevet

Jeg har blitt vasket med balsam og fått hårkur hos frisøren før farging/striping av håret.

Skrevet

Prøv å bruk balsam/kur med minst mulig silikoner før farging, men det er lettere sagt enn gjort....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen billigbalsam altså. Men kjører på med en dose Fudge dynamite i kveld. Det er jo logisk å styrke håret før det blir utsatt for en påkjenning som farge, spesielt siden håret mitt er ganske slitt fra før.

Skrevet
Ingen billigbalsam altså. Men kjører på med en dose Fudge dynamite i kveld. Det er jo logisk å styrke håret før det blir utsatt for en påkjenning som farge' date=' spesielt siden håret mitt er ganske slitt fra før.[/quote']

:Nikke:

Dynamitekuren er helt rå (bortsett fra lukta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...