Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Hvilke kosttilskudd bruker dere i prøvetiden? Jeg tar folat, men usikker på om jeg bør bruke noe annet også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar folat, omega3, b12, myo-inositol og sink+c vitamin

Skrevet

Tar bare folat ...og sånn omega tabletter..

Skrevet

Folat og omega 3

Anonymkode: 94968...2f6

Skrevet

Maca,  folat (+ vitamin E,  c, d , a) 

Anonymkode: 9523b...c9a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Maca,  folat (+ vitamin E,  c, d , a) 

Er du syk eller underernært? Vitamin A dagsbehovet dekker du ved å spise 1 gulrot, og Vitamin E får man lett i seg om man spiser "normalt", samme med vit C. Bare synes det virker rart å ta de?

Anonymkode: b5400...d58

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du syk eller underernært? Vitamin A dagsbehovet dekker du ved å spise 1 gulrot, og Vitamin E får man lett i seg om man spiser "normalt", samme med vit C. Bare synes det virker rart å ta de?

Anonymkode: b5400...d58

For å holde Herpes i sjakk : )  tar vitaminer som styrker imunforsvaret, og holder meg innen for maks grenser. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å holde Herpes i sjakk : )  tar vitaminer som styrker imunforsvaret, og holder meg innen for maks grenser. 

Vitaminer styrker ikke imunforsvaret. Har man nedsatt imunforsvar så er man alvorlig syk med Aids, kreft, organtransplantasjonsmedisiner m.m. ingen av disse imunsviktsykdommene hjelper vitaminer på. 

Anonymkode: ab230...4a2

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitaminer styrker ikke imunforsvaret. Har man nedsatt imunforsvar så er man alvorlig syk med Aids, kreft, organtransplantasjonsmedisiner m.m. ingen av disse imunsviktsykdommene hjelper vitaminer på. 

Anonymkode: ab230...4a2

Mulig det,  men mye forskning tyder på at disse vitaminene hjelper mot herpes utbrudd :)

Skrevet

Jeg tar Folat, B12, sink og omega-3.  Mannen tar sink og selen, etter anbefalinger fra Riksen ifbm IVF forsøk for og prøve å bedre kvaliteten. Lykke til med prøvingen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...