Gå til innhold

Fiona

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ii Fiona

Den har jeg ventet på. Derfor jeg har bedt vedkommende skrive en PM, så det ikke virker så teit på forumet.

Og hvor overraskende er det ikke at dette intelligente innspillet kommer fra en gjest, det også...

Kanskje samme gjest for alt jeg vet; smiske først, banke etterpå :ler: ville ikke overrasket meg det heller.

Sånn er det på et anonymt forum.

Heia KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, synes ikke det er så rart hvis Fiona har mange beundrere her jeg. Er vel mer overrasket over at det ikke er flere :) . Både Attegløyma og Fiona er jo kjempedamer med tæl, humor og intelligens...

Bifaller Khayman jeg:

Hvis vi skulle ha behov for et uttrykk som er det motsatte av "velge mellom pest eller kolera" tror jeg "velge mellom Fiona eller Attegløyma" ville passe bra....

Dessuten ser de sinnsykt bra ut begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Usikker på om Crazy med Britney eller insaine in the brain med Cypress Hill er den rette låta å nynne etter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:hoho:

Kan jeg velge, kan jeg velge?? Cypress Hill er mye kulere :sjarmor:

Ellers så finnes det jo millioner av sanger som dekker samme tema. Flere forslag? :ler:

*nynner*

Insane in the membrane INSANE IN THE BRAIN *kul beat*

Er jo uskyldig da. Foreløpig ingen mørkkledde i buskene utenfor huset mitt, så jeg tar det med knuuuusende ro :kul: ikkeno bæsj i postkassa, ingen anonyme leveranser av noe slag. Det går greit assa, jeg lover :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

:kul:

Jepp. God idé, oppgi adressen sin på Internett.

Jeg er redd det blir med fantasien, tenk deg mengdene med blomster og hilsener og champagne og konfekt som ville strømme inn... :ler: (tror ikke postkassa er stor nok heller :o )

En PM er liksom helt utenkelig, skjønner jeg.

Dette må være eksplosive saker :sjarmor:

Gift med en av de prektige madammene her eller? :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje det?

Gift med en av de prektige madammene her eller? :wink::ler:

Eller kanskje det er en av oss som leker med deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

"En av oss" :wink:

Det ville jo være virkelig overraskende altså... men det har jeg vært inne på før.

Og det spiller jo ingen rolle, heller - den ene gjesten er like god som den andre, spør du meg.

Slå deg løs :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...