Gjest litt ukjent beundrer Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 _________________ Dette er meg. Take it or leave it. I'LL TAKE IT Rose til deg på Vantines dagen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Takk!! Så koselig Fin Valentine's til deg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt ukjent beundrer Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Fin Valentine's til deg også :-)Tusen takk! Det blir garantert en fin dag når jeg har fått en hilsen i fra deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 Sikker på du ikke vil si hvem du er...? Jeg blir så nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt ukjent beundrer Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvordan gikk treffet i helgen da? Ble det full klaff på kjærlighetsfronten, eller er det håp for andre gutter fortsatt? Vurderer mulighetene for å gjøre et forsøk på å forføre Fiona..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 He-he, nå var jeg ikke akkurat på date da, vi var bare en gjeng som bestemte oss for å treffes. Opprinnelig skulle vi vært flere, men det var mange som feiget ut i siste liten Jeg er veldig singel, og det å forføres høres da utrolig hyggelig ut men jeg kan ikke si jeg har for vane å la meg forføre av ukjente - selv om det bare er "litt ukjent" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Herremannsomduhardragetdådama!!!! Men beundrer: Lykke til, du prøver deg på ei superdame der gitt!!! Og så håpar eg du ein sterk type med ditt eige liv, for ellers blir nok frøkna her lei deg Og eg har ikkje møtt mange menn som er like sterke som vår kjære Fiona nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ii Fiona Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Derfor damer som oss er litt skremmende vettu; vi løper ikke i løpestreng mellom senga og komfyren og tilber grunnen de går på Ved nærmere ettertanke; å lage god mat og ha masse sex er egentlig ingen dårlig kombinasjon... Men punkt tre kan du uansett glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amona Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 He-he, nå var jeg ikke akkurat på date da, vi var bare en gjeng som bestemte oss for å treffes. Var det ikke en date? Hmm, tror nok den mannlige andel mer enn gjerne ønsket at det skulle være starten på en date i hvert fall. Det var jo ikke måte på *Ønsker å gjøre et godt inntrykk* smisking på forhånd fra minst en av de Amona vil også ha en hemmelig beundrer som kurtiserer henne :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Det var da voldsomt til nysgjerrige gjestene var nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 Yupp, har jeg glemt å nevne det - jeg venter tvillinger og skal gifte meg til sommeren... (etter at jeg har spist larven i bunnen av tequila glasset, blitt med på Fear Factor og bitt av meg tungen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enda en ukjent beundrer Skrevet 1. mars 2005 #12 Del Skrevet 1. mars 2005 Yupp, har jeg glemt å nevne det - jeg venter tvillinger og skal gifte meg til sommeren... (etter at jeg har spist larven i bunnen av tequila glasset, blitt med på Fear Factor og bitt av meg tungen...) Jeg ønsker meg et bilde av Fiona! Det er alt jeg ønsker meg, så jeg kan kikke på det om kvelden før jeg skal legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #13 Del Skrevet 1. mars 2005 dette må være et komplott, eller en og samme person ;-) Send PM da hvis du ikke vil si hvem du er på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enda en ukjent beundrer Skrevet 1. mars 2005 #14 Del Skrevet 1. mars 2005 dette må være et komplott, eller en og samme person ;-) Send PM da hvis du ikke vil si hvem du er på forumet... Nei det er ikke et komplott fra min side, jeg har ikke skrevet mer enn det siste innlegget. Er det bilde til alle som sender PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #15 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er grusomt nysgjerrig... Vel, det er flere her som har fått bilde :-) Hvis du i tillegg sender bilde selv, blir det enda morsommere Men tenk om du er Charles Mansons sønnesønn...? Eller sønnedatter for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #16 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Bare bifaller attegløyma her jeg! Det vil si "Herremannsomduhardragetdådama!!!! " og lykke til alle sammen :-D Hold oss oppdatert om hva som skjer da Fiona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khayman Skrevet 1. mars 2005 #17 Del Skrevet 1. mars 2005 Gode komplimenter kommer til de som fortjener det. Jeg var med på det omtalte treffet, og ble svært positivt overrasket av både Fiona og Attegløyma. Nå er jeg en kresen jævel :evil: når det gjelder damer, men synes begge to fortjener komplimentene de får og mer til. Hvis vi skulle ha behov for et uttrykk som er det motsatte av "velge mellom pest eller kolera" tror jeg "velge mellom Fiona eller Attegløyma" ville passe bra.... Nå er jeg en beslutningsdyktig mann, og vet hva jeg ville valgt av pest og kolera 8) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #18 Del Skrevet 1. mars 2005 Si det si det si det!! Pest eller kolera?? Selv foretrekker jeg nemlig influensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khayman Skrevet 1. mars 2005 #19 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har nettopp hatt influensa....det var ikke noe for meg. Skal det først være, så skal det være skikkelig. Influensaen jeg hadde gjorde meg bare litt forvirret og varm i hodet, og sliten i musklene og lette frysninger. Det skal sterkere ting får å få meg i seng. :o Under et teppe i sofaen er en annen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 4. mars 2005 #20 Del Skrevet 4. mars 2005 Det skal sterkere ting for å få meg i seng Da var ikke kolera sterkt nok, Du virket aldeles ikke preget av influensaen, det skal du ha ;-) Vår anonyme venn har forsvunnet *panikk* (vifter) come out come out wherever you are Nå som jeg vet du er bruker her kan du ikke gjøre meg nysgjerrig lenger; si det da!! Eller send PM hvis du er den blyge typen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå