AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Jeg hverken tror på eller direkte mistror klarsynte. Jeg tror enkelte har evner til å se mer enn andre, men at noen kan se et direkte svar på en situasjon er jeg litt skeptisk til... grunnen er at klarsynte nemlig ikke har lov å svare på ting ang helse og sykdom. Dessuten har de ikke lov å si at et brudd vil komme dersom noen spør "vil forholdet vårt vare livet ut?" . Hvorofor ikke tror du? Men når det svarer "sjelen din vet svaret", hvordan pokker hører man sjelen sin? Og når sjelen liksom vet svaret, så kan man ta dette som et "nei"... tror jeg? F.eks dersom man spør om man skal satse på den mannen man liker... "sjelen vet svaret"???? Jeg har brukt litt klarsynte før, og det frister når ting er tøft. Men jeg føler det er bortkasta penger.. Anonymkode: 42c0d...0bc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Teletorg er som regel bortkasta penger ja. Anonymkode: 7e2b5...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Såkalte "klarsynte" er jo bare søppel da.. Anonymkode: 2d746...04c
Gjest Tom Bäcker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Det er noe de sier for å hale ut tida slik at du kaster bort enda mere penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå