AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Del Skrevet 25. februar 2018 Hei! Noen her som sliter med lyse hår i ansiktet? Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, og det går utover selvbilde.. Har jevnlig gått til hudpleie salonger for å vokse det bort, men det kommer alltid tilbake og jeg tørr ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dette opp gjennom årene. Har hørt at jo mer man vokser jo mindre blir det, men jeg syns ikke det stemmer med mitt tilfelle hvertfall. Er bare så lei av dette, sminken blir ikke pen da det legger seg i hårene, da viser det enda mer og jeg bruker sminke hele tiden. De er også lange så jeg skjemmes da jeg er ute blandt folk. De er ikke mørke, men lyse lange hår og jeg hater det! Har spurt om det er mulig å bruke noe annet for å fjerne dem permanent, men det er visst ikke mulig da det kun blir brukt på mørke hår.. Har også vokset dem bort hjemme med noe jeg kjøpte på vita da det er billigere, men det blir ikke like pent og jeg har endt opp med sår i ansiktet som etter hvert begynner å flasse av, det har noen ganger sitt helt jævlig ut Setter pris på tips og råd om det er mulig å få fjernet dem for godt! Anonymkode: 6abad...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Del Skrevet 26. februar 2018 Kjøp en sånn fjær man bruker for å fjerne hår. Fås kjøpt billig på ebay. Anonymkode: 8729b...f69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Del Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en sånn fjær man bruker for å fjerne hår. Fås kjøpt billig på ebay. Anonymkode: 8729b...f69 Link? Anonymkode: 9286f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Del Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link? Anonymkode: 9286f...072 https://m.ebay.com/itm/Face-Facial-Hair-Spring-Bend-Remover-Epilator-Stick-Hair-Removal-Threading-Tool/182281049265?hash=item2a70cc14b1:g:qNwAAOSwCWFY8EIZ Anonymkode: 8729b...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Del Skrevet 26. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://m.ebay.com/itm/Face-Facial-Hair-Spring-Bend-Remover-Epilator-Stick-Hair-Removal-Threading-Tool/182281049265?hash=item2a70cc14b1:g:qNwAAOSwCWFY8EIZ Anonymkode: 8729b...f69 Tusen takk ☺️ Anonymkode: 9286f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Del Skrevet 26. februar 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://m.ebay.com/itm/Face-Facial-Hair-Spring-Bend-Remover-Epilator-Stick-Hair-Removal-Threading-Tool/182281049265?hash=item2a70cc14b1:g:qNwAAOSwCWFY8EIZ Anonymkode: 8729b...f69 Hvordan blir det når håret vokser ut igjen? Har endel dun mellom bryna og litt oppover men har ikke turt å gjøre noe med det i frykt for at det kommer ut som "stubber" som på leggene. Anonymkode: 0d86e...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 26. februar 2018 #7 Del Skrevet 26. februar 2018 Barber fjeset (Søk opp Carli Bybel's shaving tutorial for ansiktet) - det er så mye mer effektivt, tar 5 minutter, trenger bare en sånn øyenbrynshøvel (IKKE barberhøvler) og voila! Sminken min ligger sååå mye finere nå på glatt hud, jeg går over en gang annenhver uke før en dusj (fordi det fjerner det øverste hudlaget og da kan jeg bruke ansiktsmasker osv for "extra care") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #8 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg bruker hårfjerningskrem for ansikt eller voksstriper for hjemmebruk. Anonymkode: 98f96...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #9 Del Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en sånn fjær man bruker for å fjerne hår. Fås kjøpt billig på ebay. Anonymkode: 8729b...f69 Og denne funker? Nå bestilte jeg en, men synes det ser litt omstendelig ut? Anonymkode: 98f96...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misspinky Skrevet 26. februar 2018 #10 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg pleide å gå til threading hver måned. Men nå er jeg sluttet med det. Innfunnet meg med at alle har dun i ansiktet. Det er helt naturlig. Og man bør jo være glad så lenge det er lyse hår ihvertfall. Prøvd fjær fra eBay, men fikk ikke helt dreisen på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #11 Del Skrevet 26. februar 2018 Det er helt normalt å ha slike hår. La dem være. Det er ingen andre enn du som ser dem. Anonymkode: 05087...1aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #12 Del Skrevet 26. februar 2018 21 minutter siden, Anthrax said: Barber fjeset (Søk opp Carli Bybel's shaving tutorial for ansiktet) - det er så mye mer effektivt, tar 5 minutter, trenger bare en sånn øyenbrynshøvel (IKKE barberhøvler) og voila! Sminken min ligger sååå mye finere nå på glatt hud, jeg går over en gang annenhver uke før en dusj (fordi det fjerner det øverste hudlaget og da kan jeg bruke ansiktsmasker osv for "extra care") Hvor får man kjøpt en slik øyenbrynshøvel? Får opp så utrolig dårlige resultater på Google. Anonymkode: d8056...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 26. februar 2018 #13 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg kjøpte en sånn fjær det ble linket til tidligere i tidligere i tråden, og min erfaring er: IKKE kjøp en sånn fjær.. Det var unødvendig vondt og fjernet ikke dunet godt nok på meg. Føltes mer som en gimmick. Det jeg derimot gjør nå, og er fornøyd med, er å barbere dunet med øyebrynshøvel når det trengs. Det går veldig fort og gjør jobben. Ikke minst veldig økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 26. februar 2018 #14 Del Skrevet 26. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man kjøpt en slik øyenbrynshøvel? Får opp så utrolig dårlige resultater på Google. Anonymkode: d8056...d96 På VITA tror jeg de har, ellers kan man kjøpe store bulker til en svært billig penge på Ebay! En høvel per gang annenhver uke er 26 høvler i året, og med slike priser er det myye billigere enn voks osv. https://www.ebay.com/itm/6Pcs-Women-Face-Eyebrow-Hair-Removal-Safety-Razor-Trimmer-Shaper-Shaver/132464269213?epid=27004596245&hash=item1ed77c579d:g:s4UAAOSwmRFaVXXv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 26. februar 2018 #15 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg bruker øyenbrynskniv til å fjerne dun, funker for meg. http://www.depend.no/ansikt?product_id=23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #16 Del Skrevet 26. februar 2018 Synes fjæren funker som bare det! Først bøyer man den, så ruller/tvinner man den over huden. Røsker ut alt som er, og hårene bruker en stund på å gro ut igjen. Og nei, de blir ikke stubbete, det kommer nye babyhår. Kan være en fordel å bytte den ut en gangi blandt/legge den i antibac pga bakterier. Prøvde å barbere med øyenbrynshøvel en gang, men det ble utrolig stikkete, mannen merket det også når vi kysset. 😂 Anonymkode: 8729b...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #17 Del Skrevet 1. mars 2018 Kremt. Jeg klipper dem faktisk med saks. 😂 Siden de er lyse og tynne viser de lite/ ignenting då lenge de er korte nok. Jeg er barneskolelærer, og tro meg: Der får man kommentarer på ALT om man ikke er nøye med hud, hår og hygiene. 😅 Anonymkode: 96fa2...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #18 Del Skrevet 1. mars 2018 On 2/26/2018 at 6:46 PM, Anthrax said: På VITA tror jeg de har, ellers kan man kjøpe store bulker til en svært billig penge på Ebay! En høvel per gang annenhver uke er 26 høvler i året, og med slike priser er det myye billigere enn voks osv. https://www.ebay.com/itm/6Pcs-Women-Face-Eyebrow-Hair-Removal-Safety-Razor-Trimmer-Shaper-Shaver/132464269213?epid=27004596245&hash=item1ed77c579d:g:s4UAAOSwmRFaVXXv Du opplever ikke at ansiktet blir "stikkete" med slike høvler? Og hvordan mer konkret barberer du ansiktet med dem? Bare med rent ansikt, uten skum? Anonymkode: d8056...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 1. mars 2018 #19 Del Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du opplever ikke at ansiktet blir "stikkete" med slike høvler? Og hvordan mer konkret barberer du ansiktet med dem? Bare med rent ansikt, uten skum? Anonymkode: d8056...d96 Slik: Og det er veldig mykt i ca en uke, så vokser hårene sakte ut. Om jeg stryker hånda mot hårene nå(opp langs kinnet), ca 3 uker etterpå, kjenner jeg selvsagt stubber, men det er ikke tjukke mannestubber. Man kan ikke se hårene, de er hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #20 Del Skrevet 5. mars 2018 Vær glad du ikke har svarte hår. Noen har det. Lyse dunhår er helt normalt. Anonymkode: fe552...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå