kriztine Skrevet 25. februar 2018 #1 Del Skrevet 25. februar 2018 Nå i disse vindertider plages jeg med sprukne og tørre hender. i tillegg kommer d skitt inn imellom de små sprekkene som jeg ikke får bort ved vanlig håndvask.jeg bruker hendene mye på jobb også og bruker en del håndsprit. Har dere noen tips til håndkrem, salver jeg kan bruke for dette problemet? Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Del Skrevet 25. februar 2018 https://www.vita.no/merker/glycinello/glycinello-handkrem-75ml Anonymkode: ce5f6...e01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 25. februar 2018 #3 Del Skrevet 25. februar 2018 Hemp handkrem fra bodyshop er gull! Jeg sliter med atopisk eksem, klart å holde hendene mine ganske godt denne vinteren. Ville unngått håndsprit, da dette tørker ut hendene ytterligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Del Skrevet 25. februar 2018 12 minutter siden, kriztine skrev: Nå i disse vindertider plages jeg med sprukne og tørre hender. i tillegg kommer d skitt inn imellom de små sprekkene som jeg ikke får bort ved vanlig håndvask.jeg bruker hendene mye på jobb også og bruker en del håndsprit. Har dere noen tips til håndkrem, salver jeg kan bruke for dette problemet? Vis skjult innhold https://www.123apotek.no/products/locobase-repair https://www.123apotek.no/products/aderma-hand-cream Kombinasjon av disse to er eneste som hjelper på mine hender nå. Alt er bare sprukker uten smøring og votter på og av før jeg går ut. Anonymkode: f645b...c73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2018 #5 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Jeg synes de forrige forslagene over her er veldig gode, men synes også A-krem fungerer kjempefint. Den har hjulpet mine hender denne vinteren. Den er på tilbud hos Vita (hvis det gjelder ennå) kr. 108,- Endret 25. februar 2018 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #6 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg sverger til Locobase repair, bruker den om natten hele vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Del Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg synes de forrige forslagene over her er veldig gode, men synes også A-krem fungerer kjempefint. Den har hjulpet mine hender denne vinteren. Den er på tilbud hos Vita (hvis det gjelder ennå) kr. 108,- Den er sikkert som alt mulig annet mye billigere på 123apotek.no Fatter ikke at det er mulig at f.eks. Locobase Repair kan koste kr. 115 der (gratis frakt), og på fysisk apotek koster den 249 Anonymkode: f645b...c73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 25. februar 2018 #8 Del Skrevet 25. februar 2018 Fikk et tips av en hudlege en gang. Smør godt med fet krem på hendene. Ta på engangshansker og varme votter utenpå. Gå så med dette i minst 1 time. Selv gjør jeg dette innimellom både på føttene og hendene. Resultatet blir kjempebra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Del Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, emilie123 skrev: Fikk et tips av en hudlege en gang. Smør godt med fet krem på hendene. Ta på engangshansker og varme votter utenpå. Gå så med dette i minst 1 time. Selv gjør jeg dette innimellom både på føttene og hendene. Resultatet blir kjempebra. Jeg må sove med salvebandasjerte hender og føtter minst en gang i uken. Anonymkode: f645b...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2018 #10 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg gnir inn hendene i noen dråper olivenolje før jeg legger meg. Det funker bedre enn noen håndkrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2018 #11 Del Skrevet 25. februar 2018 Mange gode tips her. Takk for at du startet tråden TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #12 Del Skrevet 25. februar 2018 Pappa ga meg en krem i fjor som virket supert på mine tørre og spruke hender. Den finnes på Felleskjøpet, 45kr for 100ml eller 129kr for 500ml. https://www.felleskjopet.no/landbruk/husdyrrekvisita/jurhygiene/agrysan-salve-100ml-50293405/ Jeg vet det står "husdyrrekvisita" og "jurhygiene" i linken, men den er egnet for mennesker også Anonymkode: 2bc1a...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kriztine Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #13 Del Skrevet 27. februar 2018 Tusen takk for supre svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Del Skrevet 27. februar 2018 På 26.02.2018 den 0.09, AnonymBruker skrev: Pappa ga meg en krem i fjor som virket supert på mine tørre og spruke hender. Den finnes på Felleskjøpet, 45kr for 100ml eller 129kr for 500ml. https://www.felleskjopet.no/landbruk/husdyrrekvisita/jurhygiene/agrysan-salve-100ml-50293405/ Jeg vet det står "husdyrrekvisita" og "jurhygiene" i linken, men den er egnet for mennesker også Anonymkode: 2bc1a...0ee Det var denne jeg hadde tenkt å anbefale her nå. Den er gull verdt, funker fjell og lukter litt mentol - og det er helt i orden. Ingenting funker så bra som denne. Billig er den og- Jeg liker ikke den grønne plastinnpakningen, så jeg pleier trykke den over i en fin glasskrukke Anonymkode: a42e8...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Del Skrevet 27. februar 2018 https://www.vitusapotek.no/lrp-cicaplast-handkrem-50-ml/p/970967?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI-7-NqYzH2QIVVi0ZCh2EggD0EAQYAyABEgLHHfD_BwE Denne er mitt vindundermiddel. Det er eneste jeg har funnet som gir meg babymyke hender, selv om jeg sliter med atopisk eksem og må sprite hender minst hver time under arbeidsdagen. Alle jeg kjenner som må sprite hender ofte på jobb sverger til denne. Anonymkode: 1104c...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. februar 2018 #16 Del Skrevet 27. februar 2018 Smør de med olivenolje før du skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kuleku Skrevet 2. mars 2018 #17 Del Skrevet 2. mars 2018 Handy Gurugu fra Lush er utrolig god! Jeg har eksem, psoriassis og tørre, sprukne hender - og forsøkt det meste. Denne kremen er den beste jeg har prøvd 🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg sverger til Neutrogena, den konsentrerte utgaven. Bør brukes på nyvaskede hender med godt av restfuktighet, ellers blir den vanskelig å fordele skikkelig. Anonymkode: 4d60b...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 3. mars 2018 #19 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg liker håndkremen til L'Occitane https://www.vitusapotek.no/l'occitane-shea-hand-cream-150-ml-/p/952328?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI3ZfC_sLQ2QIVAYmyCh1pPA0mEAQYASABEgKbtPD_BwE Ser den er ganske dyr i Norge.. så jeg pleier å hamstre enten på taxfree hvis jeg reiser eller når jeg er i Frankrike. Hendene mine ser heller ikke ut i måneskinn nå, jeg smører og smører (bruker en fra apoteket nå) men blir tørr med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #20 Del Skrevet 3. mars 2018 Spenol. Eneste som fungerer for meg. Anonymkode: d8938...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå