Gå til innhold

Jævla drittmenn....beklager for et syteinnlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De tar kontakt, så klarer jeg å få følelser en sjelden gang i blandt. Jeg spiller litt uintressert fordi jeg er redd for playing. Men holder en viss kontakt for å se hva de evt kan bli. de gir uttrykk for at de er intressert og liker en svært godt. Du føler at han kanskje føler det samme, og at du har funnet en du kan dele litt mer med. Så....går det dit at du vurderer å handle, bli bedre kjent. Men du sitter ved siden av en annen kvinne på fest og han har sendt henne venneforespørsel. Hun avalår foreslpørselen fordi hun ikke kjenner ham. Jeg mistenker så at han ikke var seriøs i det hele tatt og dropper å ta kontakt med fyren. Saken er at det er så irriterende at de tar kontakt, så er det jeg (som kvinne selvfølgelig) som blir sittende igjen med følelser...

Anonymkode: 1087b...2bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter ikke drittMENN, men drittMANN. Er så lei av folk som skjærer alle over en kam. Jeg har akkurat blitt ghostet av en jeg har datet i 3 måneder selv og er sinnsykt irritert, men hater da ikke alle menn for det. Tenker bare at det er like greit å få vite at han ikke engang er mann nok til å si takk og farvel nå enn senere. 

Anonymkode: 9fee8...278

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter ikke drittMENN, men drittMANN. Er så lei av folk som skjærer alle over en kam. Jeg har akkurat blitt ghostet av en jeg har datet i 3 måneder selv og er sinnsykt irritert, men hater da ikke alle menn for det. Tenker bare at det er like greit å få vite at han ikke engang er mann nok til å si takk og farvel nå enn senere. 

Men når jeg leser her så virker det da som at de fleste er slik.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

De tar kontakt, så klarer jeg å få følelser en sjelden gang i blandt. Jeg spiller litt uintressert fordi jeg er redd for playing. Men holder en viss kontakt for å se hva de evt kan bli. de gir uttrykk for at de er intressert og liker en svært godt. Du føler at han kanskje føler det samme, og at du har funnet en du kan dele litt mer med. Så....går det dit at du vurderer å handle, bli bedre kjent. Men du sitter ved siden av en annen kvinne på fest og han har sendt henne venneforespørsel. Hun avalår foreslpørselen fordi hun ikke kjenner ham. Jeg mistenker så at han ikke var seriøs i det hele tatt og dropper å ta kontakt med fyren. Saken er at det er så irriterende at de tar kontakt, så er det jeg (som kvinne selvfølgelig) som blir sittende igjen med følelser...

hvis jeg tar kontakt med et kvinnfolk og hun spiller uinteressert så hvorfor skal jeg da ikke se meg om etter noen andre da ?

men når han gjør det så sier du at du ikke trodde han var så seriøs likevel? har du glemt at du har sendt ham signaler om at du er uninteressert?

dette her er kvinnfolk logikk av verste sort ja

• Liker 21
Skrevet

Er du interessert så VIS DET. hvis han ikke liker deg, er det bare sånn, men å spille uinteressert er så idiotisk opplegg, er det rart folk gir opp og går videre? Det verste som kan skje er at det ikke er gjensidig, men da har du ihvertfall vært ærlig om egne følelser. Du kan ikke kontrollere andre, bare deg selv.

Hadde jeg vært ute for en mann som latet om han ikke var interessert, hadde jeg også gått videre, for det tullet gidder jeg ikke bruke tid på. Hard to get er idiotisk og bortkastet tid. Vær ærlige.

Anonymkode: c4edc...6c9

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man generalisere fra KG så blir ingen gravide uten IVF, alle fedre krever DNA test og mistror mor, alle barn har kolikk, og alle barn får bokstavdiagnoser i barnehagen, og alle menn er utro, og alle fedre krever 50% eller mer samvær, men møter ikke opp til noen av avtalte samvær. Alle har angst og anorexi, trener og sliter med å slanke seg inn i bikinikroppen. Alle foreldre skuffer sine barn, foreldre krever også at alle barn spiser alle måltid foran foreldrene på felles ferie (henger sikkert sammen med anorexia og bokstavdiagnosen til barnebarnet, tipper jeg). Svigerfar er som regel rusmisbruker som truer med å trippe opp på sykehus på barsel så man trenger amerikanske vektere, ellers er man ikke trygg. Ingen liker toppliste-navn, alle ser Farmen, alle vaksinerer barna sine, ingen lar ungene smake brunost annet enn på lørdager, alle bruker tanntråd hver dag og vasker seg i rompa med klorin og kokende vann etter å ha bæsja, alle fødende får fjerde grads ruptur og alle som tar keisersnitt feige. Og alle menn som reiser til Nederland kjøper horer, alle svigermødre snoker, ikke en eneste later å forstå forskjell på hvem/hvilken og... 

Nei, ikke lytt til KG i generelle linjer, kun til de spesifikke situasjoner du leser om. Folk har en tendens til å ikke klage når de ikke har noe de ønsker å klage om. 

Det er masse bra menn. Synd du møtte en kjip. Bedre lykke neste gang. 

Anonymkode: f5129...afd

• Liker 22
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi de som har det fint og flott ikke trenger å lage tråder? Har du tenkt på det?

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, Xcase33 skrev:

hvis jeg tar kontakt med et kvinnfolk og hun spiller uinteressert så hvorfor skal jeg da ikke se meg om etter noen andre da ?

men når han gjør det så sier du at du ikke trodde han var så seriøs likevel? har du glemt at du har sendt ham signaler om at du er uninteressert?

dette her er kvinnfolk logikk av verste sort ja

Skjerp deg. Du er ikke noe bedre enn TS når det kommer til lite reflekterte generaliseringer. 

• Liker 2
Skrevet

Ja for alle menn er jo noen jævla drittmenn som er så jævlig mot deg..

Skrevet

DU er dårlig på å velge menn. Kanskje du bør slutte å spille?

Anonymkode: 821d5...152

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som ikke skjønner problemet? Du spiller uintressert, og blir sur fordi han legger til en annen kvinne på fb? 

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjerp deg. Du er ikke noe bedre enn TS når det kommer til lite reflekterte generaliseringer. 

det er et uttrykk og ikke en generalisering.....på samme måte som man sier "fy f*** for et venstre håndsarbeid.."

Det skal ikke være nødvendig for meg å poengtere dette for deg....skjerp deg!

Skrevet
5 minutter siden, Suppetuppe said:

Er det bare meg som ikke skjønner problemet? Du spiller uintressert, og blir sur fordi han legger til en annen kvinne på fb? 

nei det er ikke bare deg......det må være vondt å være såpass lite reflektert som dette kvinnemennesket er...

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er interessert i noe; vis det 😊 Er ingen som kan lese tanker 😉 Hvis han da ikke er interresert så var han ikke den rette for deg. Jeg tenker at det går an å vise at man er interessert men ikke legge hele hjerte i det på date nr 2 😊 

Anonymkode: ec7d9...329

Skrevet
5 minutter siden, Xcase33 skrev:

nei det er ikke bare deg......det må være vondt å være såpass lite reflektert som dette kvinnemennesket er...

Ikke minst de kvinnene som forstår ts...

Anonymkode: 821d5...152

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er ikke slik, men så er han opptatt da 😊

Anonymkode: f2410...fb0

Skrevet

hva er problemet her egentlig ? dere har rota litt og han har sendt venneforespørsel på FB til en annen dame ? seriøst? skal du virkelig lage drama ut av en venneforespørsel på FB ?

det betyr da absolutt ikke at han prøver seg på henne, eller vil ha sex med henne. og uansett om han hadde ment det slik, har dere avtalt å være eksklusiv ? nei det var det jeg tenkte

1 tips

ikke spill for mye hard to get og vær lunken hele tiden slik du holder på, menn mister fort interessen da og vil eventuellt da mindre kontakt da de selv aldri vet om du liker dem eller ikke. det er ikke særlig tiltrekkende heller

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Xcase33 skrev:

det er et uttrykk og ikke en generalisering.....på samme måte som man sier "fy f*** for et venstre håndsarbeid.."

Det skal ikke være nødvendig for meg å poengtere dette for deg....skjerp deg!

Ta av deg glavabrillene så kanskje du ser tydeligere

Anonymkode: a6e2b...3fa

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned litt da. Hun har faktisk et poeng. Menn driver mye spill, er uærlige, feige, manipulerende, utnyttende, kjølige, beregnende. Så ja, ts har faktisk et poeng.

Anonymkode: 80964...99a

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Suppetuppe skrev:

det er ikke lov til å legge til noen av det andre kjønn på facebook etter man har flørta litt på FB, tinder osv tydeligvis

Anonymkode: 7ddd2...ece

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...