Gå til innhold

Skummelt med nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått meldinger av folk med skjult nummer. Har også opplevd at noen har blitt skikkelig sure når jeg ikke har svart og bedt meg dra til h...

Er det noen som har opplevd ubehageligheter?

Anonymkode: ff6b6...909

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ubehagligheter på nettet? Nei, det kan jeg ikke tenke meg noen andre har opplevd. Noensinne.

Anonymkode: cb4d9...e59

• Liker 1
Skrevet

Ikke så rart at folk ber deg dra til helvete hvis du ikke gidder svare. Det er frekt og kjipt gjort. Man høster som man sår. 

Anonymkode: 6f934...426

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart at folk ber deg dra til helvete hvis du ikke gidder svare. Det er frekt og kjipt gjort. Man høster som man sår. 

Anonymkode: 6f934...426

Men har ikke hatt mulighet. Fikk aldri svart fordi jeg var på tur ute hele dagen og med kulden varte ikke batteriet lenge.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har plutselig fått meldinger av folk med skjult nummer. Har også opplevd at noen har blitt skikkelig sure når jeg ikke har svart og bedt meg dra til h...

Er det noen som har opplevd ubehageligheter?

Jeg har tatt en pause fra dating. Men jeg har opplevd støtt og stadig å få meldinger og oppringinger fra skjult nummer. Jeg har fått en del venneforespørsler på Facebook fra menn dra Tinder som forsøker å få kontakt med meg fordi de har på en eller annen måte funnet ut hvem jeg er ved hjelp av alder og fornavn. Synes det er ekkelt. 

Skrevet

Jeg gir ikke ut hverken telefonnnummer eller fult navn på nettdating... 

Anonymkode: c2486...f19

Skrevet

Har fått en tilbakemelding jeg ikke satte pris på. Jeg 26 år, sendte en hyggelig melding til en som tok kontakt. Han var 40+ år og bodde langt langt unna. Og jeg på en hyggelg måte sa ar han var litt eldre og langt unna enn hva jeg ser etter. 

Får den negative fæle tilbakemeldingen! Her prøvde jeg å være hyggelig, høflig og grei :dry:

Anonymkode: 3d507...fce

Skrevet

Har hørt mange kvinner som har fått voldelige meldinger over tinder om de ikle har svart med en eneste gang.

Anonymkode: 05139...0b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...