AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Har plutselig fått meldinger av folk med skjult nummer. Har også opplevd at noen har blitt skikkelig sure når jeg ikke har svart og bedt meg dra til h... Er det noen som har opplevd ubehageligheter? Anonymkode: ff6b6...909
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Ubehagligheter på nettet? Nei, det kan jeg ikke tenke meg noen andre har opplevd. Noensinne. Anonymkode: cb4d9...e59 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Ikke så rart at folk ber deg dra til helvete hvis du ikke gidder svare. Det er frekt og kjipt gjort. Man høster som man sår. Anonymkode: 6f934...426
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så rart at folk ber deg dra til helvete hvis du ikke gidder svare. Det er frekt og kjipt gjort. Man høster som man sår. Anonymkode: 6f934...426 Men har ikke hatt mulighet. Fikk aldri svart fordi jeg var på tur ute hele dagen og med kulden varte ikke batteriet lenge. Anonymkode: ff6b6...909
Melissasolstråle Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har plutselig fått meldinger av folk med skjult nummer. Har også opplevd at noen har blitt skikkelig sure når jeg ikke har svart og bedt meg dra til h... Er det noen som har opplevd ubehageligheter? Anonymkode: ff6b6...909 Jeg har tatt en pause fra dating. Men jeg har opplevd støtt og stadig å få meldinger og oppringinger fra skjult nummer. Jeg har fått en del venneforespørsler på Facebook fra menn dra Tinder som forsøker å få kontakt med meg fordi de har på en eller annen måte funnet ut hvem jeg er ved hjelp av alder og fornavn. Synes det er ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 Jeg gir ikke ut hverken telefonnnummer eller fult navn på nettdating... Anonymkode: c2486...f19
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 Har fått en tilbakemelding jeg ikke satte pris på. Jeg 26 år, sendte en hyggelig melding til en som tok kontakt. Han var 40+ år og bodde langt langt unna. Og jeg på en hyggelg måte sa ar han var litt eldre og langt unna enn hva jeg ser etter. Får den negative fæle tilbakemeldingen! Her prøvde jeg å være hyggelig, høflig og grei Anonymkode: 3d507...fce
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Har hørt mange kvinner som har fått voldelige meldinger over tinder om de ikle har svart med en eneste gang. Anonymkode: 05139...0b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå