Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Skal kjøpe fiskekaker av isbilen i dag, synes de er kjempegode. Hva pleier dere å ha til brune fiskekaker unntatt poteter, brun saus og gulrøtter? :o Lager dere forresten sausen selv? Oppskrift mottas med takk!
Plym Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har funnet ut at det er veldig godt med ertepurè av frosne erter, poteter og rørte tyttebær.
søndagsengel? Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Jeg bruker som oftest brun saus med løk (fra pose), men hvis jeg har bedre tid lager jeg den selv. Ved siden av har vi kokte poteter, revne gulrøtter, ertestuing, makaroni, tyttebærsyltetøy og rødbeter (fra glass).
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Til stekte fiskekaker er det et absolutt must å ha surre-purre, altså purreløk som er kuttet opp og surret godt i ojle
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Kålrotstappe og poteter (uten brun saus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå