Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde en banan kur som skulle være så fantastisk bra for håret. Moste 1 banan og brukte den som hårkur. Etter 1 time i dusjen er det fortsatt mange små bananrester i håret. Noen tips? 😹

Anonymkode: f4950...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, been there done that. Har dessverre ingen gode råd. Jeg vasket et par ganger før jeg ble sittende å plukke bananbiter for hånd og med kam. Og så vasket jeg et par ganger til. Lusekam kan kanskje fungere, hvis du har det?

Anonymkode: 53a04...241

• Liker 1
Skrevet

La håret tørke helt. Mye lettere å børste ut bananbitene da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok raps olje i håret og gredde håret med en kam. Deretter tok jeg shampoo igjen i håret og fortsatte å gre det ut. Fikk nesten alle de dumme bitene ut igjen! Fy f for en jobb! Har mistet totalt lyst på Banan! Takker for tips! 😀🌷

Anonymkode: f4950...85f

• Liker 1
Skrevet

Hvor i all verden fikk du ideen fra?

Skrevet

:skratte:

Anonymkode: daebd...d83

Skrevet
12 timer siden, The Kitten skrev:

Hvor i all verden fikk du ideen fra?

Det er en kjent og god kur. Banan, honning og sitron. Håret mitt blir flott av den. Men en forferdelig jobb å få ut bananbitene :alice:

Tålmodighet, HELT tørt hår og en god børste hjelper.

Har prøvd den noen ganger, men skal være ærlig å si at siste gang tenkte jeg "Aldri mer!" :ler: Det holder ennå, men jeg tenker stadig jeg skulle vært flink en dag og gjøre det igjen. Får se om jeg finner igjen min indre masochist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...