Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valentine dag i dag - men jeg må bare få litt råd.

I helgen ble altså bruddet endelig - jeg har gått og ventet lenge på at det skulle gå slik siden ting aldri løste seg og ble bedre..

Men må innrømme at det var og er tungt å innse at det ikke gikk.. Føler litt nederlag for at jeg ikke klarte å takle det.

Så nå sitter jeg her. Har bestemt meg for å flytte "hjem" - noe som innebærer at jeg må søke ny jobb og finne nytt bosted. Har et barn på 3 år (ikke m sambo), som må ha ny barnehageplass..

Dere med erfaring fra slike brudd. Hjelp meg å ta tak i det praktiske. Hvordan går jeg frem nå?

Kommer til å flytte så snart som mulig - og må evnt. ta meg ferie fra min nåværende jobb for å få det til. Noen som vet om det er mulig å få permisjon på grunnlag av dette?

Håper på hjelp og råd og tips fra dere.... pliiiiis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med ditt nye og bedre liv!

Har selv opplevd et vanskelig brudd nettopp, og flyttet hjem før jeg fant meg eget bosted, skiftet jobb etc.

Skjønner i ettertid at jeg gjorde et riktig valg og begynner smått om senn å fjerne meg fra exen mentalt også.

Det eneste jeg vet, er at alle har rett til flyttepermisjon, men tror kanskje det bare er EN flyttedag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...