AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Kan noen anbefale en primer som faktisk funker mot blank t-sone? Jeg synes ikke noen funker av de jeg har testet så langt. Har prøvd Inglot, Nyx, Smashbox og Kicks sine. Har prøvd å bruke primeren bare på ene siden av ansiktet for å se om jeg kan se forskjell på huden etter en lang dag, og jeg konkluderer med at de har null effekt! Jeg er like blank, på begge sider! Anonymkode: 7bfd2...31b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Prøv Urban Decay De Slick Mattifying Powder, selges på Kicks. Har hatt lite suksess med primere som lover å holde huden matt, men med akkurat dette pudderet så merker jeg virkelig forskjell. Anonymkode: 11b02...6fb 1
Nerine_ Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Bruker du setting pudder over foundation? Den fungerer stort sett veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 På 25.2.2018 den 19.58, AnonymBruker skrev: Prøv Urban Decay De Slick Mattifying Powder, selges på Kicks. Har hatt lite suksess med primere som lover å holde huden matt, men med akkurat dette pudderet så merker jeg virkelig forskjell. Anonymkode: 11b02...6fb Takk! Anonymkode: 7bfd2...31b
Yoncé Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Make Up For Ever sin mattifying primer er god. Bruk også settingpudder, Laura Mercier og cover fx sine pudder er favoritter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har prøvd mange primære til min blanke oljete hud, og den eneste som har vært bra nok er Benefit sin porefessional. Super primer som holder meg matt hele dagen og demper synlighet av porer. Anonymkode: a82da...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå