AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Med tanke på alle voldtekter og overfall så er jeg livredd for å dra til Sverige. Har familie der så må dsv dra dit innimellom Sist gang gikk det fint, men hva er sjansen for å bli overfalt? Kan man bli voldtatt 10 ganger om dagen liksom? Har venninner i Malmö som har blitt overfalt masse og det virker så skummelt der nå. Er stort sett Stockholm, Göteborg og Malmö jeg pleier reise til. Reiser dere til Sverige uansett og hvor? Hvilke forhåndsregler tar dere? Anonymkode: ce432...543
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Seriøst? Jeg bor her (stockholm), går helt fint det. Anonymkode: 694b8...07e 9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 ps. har også bodd i Gøteborg, kjenner mange i malmø. Ikke hørt noe spes. Anonymkode: 694b8...07e 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Jeg bor her (stockholm), går helt fint det. Anonymkode: 694b8...07e Hvor i Stockholm da? Familien min bor på et meget glamorøst sted nord for Stockholm, følte meg ganske safe der. Men i sentrum så er det så mange skumle folk.. har hørt at damer blir voldtatt konstant i Sverige Anonymkode: ce432...543
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Ja, jeg tør å reise til Sverige, akkurat som jeg tør å reise til, Tyskland, Spania, Frankrike osv
Rotehodet Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på alle voldtekter og overfall så er jeg livredd for å dra til Sverige. Har familie der så må dsv dra dit innimellom Sist gang gikk det fint, men hva er sjansen for å bli overfalt? Kan man bli voldtatt 10 ganger om dagen liksom? Har venninner i Malmö som har blitt overfalt masse og det virker så skummelt der nå. Er stort sett Stockholm, Göteborg og Malmö jeg pleier reise til. Reiser dere til Sverige uansett og hvor? Hvilke forhåndsregler tar dere? Anonymkode: ce432...543 Det tryggeste er nok att du låser alle dører og vinduer i den bobla av et liv du lever i og blir der. God bedring 😉 9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: har hørt at damer blir voldtatt konstant i Sverige Anonymkode: ce432...543 Ja, det står en rekke skumlinger med kniv og ståpikk lainet opp langs hele grensa til Norge. De står der for å voldta folk så fort de krysser grensa Anonymkode: be3bb...825 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Jada. Du kan rissikere å bli overfalt flere ganger om du går seg en tur.... nei altså herregud det får være måte på hvor redd man skal ære. Man blir da ikke overfalt å voldtatt på åpen gate midt på dagen. Går man alene midt på natten gjennom skumle bakgater og strøk så kan man jo tenke seg at det ikke er veeeldig lurt. Anonymkode: b2e5b...5af 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #9 Skrevet 26. februar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i Stockholm da? Familien min bor på et meget glamorøst sted nord for Stockholm, følte meg ganske safe der. Men i sentrum så er det så mange skumle folk.. har hørt at damer blir voldtatt konstant i Sverige Anonymkode: ce432...543 I en såkalt skummel "förort" söder om tullarna. Samme med Gøteborg, bodde i ett "rødt" område og jobbet i et annet. Finnes flere sentrum her i Stockholm, og de fleste er rolige, bare med veldig mye folk. Andre områder er mer som visse deler av Oslo, med mye narkomane/tiggere. Men er jo sånn storbyene er, dessverre. Pressen tjener på å skrive om det folk leser, nemlig skremsel. Ingen vil høre om Gunnar og Mohammed 68 år som dyrker tulipaner akkurat. (eller fakta: driver med dverghamster oppdrett). Ja grov vold har økt. Men totalt sett har vold og kriminalitet sunket. Anonymkode: 694b8...07e 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #11 Skrevet 26. februar 2018 Er det ti voldtekter på en dag som er skummelt? Ikke fem fordelt på en helg? I så fall tror jeg du kan slappe helt av. Anonymkode: 4d844...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Jeg tør ikke dra til Sverige. Hadde kanskje turt om jeg hadde hatt med en mann. Men jeg er alene og datteren min er såvidt tenåring. Vi er dermed begge lette ofre. Orker ikke føle meg utrygg på ferie. Synes det er utrolig synd det som skjer i Sverige. Tryggheten for jenter er på ulandsnivå, og rettsikkerheten likedan. Grove overfall, voldtekter og ikke minst gruppevoldtekter har eskalert til det hinsides, det snakkes om over 200% på et tiår. Sverige pleide være et nydelig, fritt og trygt land. Jeg ferierte mye der som barn, men kan ikke gi mitt eget barn den samme opplevelsen. For det Sverige som var finnes ikke lengre. Anonymkode: 8eb43...d65
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #13 Skrevet 24. mars 2018 På 2.3.2018 den 8.48, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikke dra til Sverige. Hadde kanskje turt om jeg hadde hatt med en mann. Men jeg er alene og datteren min er såvidt tenåring. Vi er dermed begge lette ofre. Orker ikke føle meg utrygg på ferie. Synes det er utrolig synd det som skjer i Sverige. Tryggheten for jenter er på ulandsnivå, og rettsikkerheten likedan. Grove overfall, voldtekter og ikke minst gruppevoldtekter har eskalert til det hinsides, det snakkes om over 200% på et tiår. Sverige pleide være et nydelig, fritt og trygt land. Jeg ferierte mye der som barn, men kan ikke gi mitt eget barn den samme opplevelsen. For det Sverige som var finnes ikke lengre. Anonymkode: 8eb43...d65 Anonymkode: 18323...126 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå