AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Skeiet litt ut med pizza og is og sjokolade. Nå i dag viser vekten 4 kilo mer enn i går !! 4 kilo som jeg bruker 14 dager på å ta av. Er så jævla urettferdig! Kan ikke skeie ut med litt is eller noe uten å fyke opp til værs. Har brukt 4 måneder på å gå ned 5 kilo og nå er kiloene på igjen etter en dags utskeielse. Må¨spise så utrolig lite også for å gå ned pga jeg har vært overvektig før. Kroppen min kjemper hele tiden for å komme seg dit den var. Haater det! Anonymkode: a1134...6a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Har du vært en tur på do? Anonymkode: 356fa...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Hvor mange kg er det mulig å spise og drikke i løpet av et døgn? Denne vekten har nok uansett ikke kommet på som fett eller muskler. Her snakker vi vann og mage-/tarminnhold. Anonymkode: f7f3a...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Ta det helt med ro!! masse vann vekt og for at du har skeiet ut. Veier du deg om et par dager vil ikke vekten variere så mye Anonymkode: 1df59...817
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Hehe, kroppen kan ikke legge på seg så raskt. Anonymkode: 46499...629 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 For å legge på deg 4 kg så må du spise 28 000 kcal mer enn du forbrenner, tviler sterkt på at du har spist opp mot 30 000 kcal på en dag, så du kan ta det helt med ro Mesteparten er nok borte om et par dager. Spiser man mye karbohydrater, så holder kroppen gjerne litt ekstra på vann, men det er helt umulig å legge på seg 4 kg fett på en dag. Anonymkode: 94be4...f68 4
Gjest HanenIFlokken Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 4 kg hadde du lagt på deg om du hadde hatt et kalorioverskudd på ca 28.000 kcal på disse 4 dagene Det du har lagt på deg er nok for det meste vann. (som også forsvinner fort igjen). Har du inntatt mye salt så vil kroppen binde mer vann
NewInTown Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Har du hørt om vannvekt? Det betyr at man legger på seg vann i kroppen, og det veier masse. Det blir også borte etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Skeiet litt ut med pizza og is og sjokolade. Nå i dag viser vekten 4 kilo mer enn i går !! 4 kilo som jeg bruker 14 dager på å ta av. Er så jævla urettferdig! Kan ikke skeie ut med litt is eller noe uten å fyke opp til værs. Har brukt 4 måneder på å gå ned 5 kilo og nå er kiloene på igjen etter en dags utskeielse. Må¨spise så utrolig lite også for å gå ned pga jeg har vært overvektig før. Kroppen min kjemper hele tiden for å komme seg dit den var. Haater det! Anonymkode: a1134...6a2 Tenk på alt du spiser og drikker i løpet av en dag. Hvis du drikker to liter vann, bindes de to literne med vann i kroppen og du veier to kilo mer. Det betyr ikke at du er betydelig feitere, men kroppen din har ikke kvittet seg med vannet ennå. Samme med mat. Du veier alltid mindre på starten av dagen enn du gjør på slutten, fordi du drikker i løpet av dagen (og svetter i løpet av natten) og mat du spiser i løpet av dagen tar en stund før du kvitter deg med den (dvs. om du spiser ett kilo med mat veier du ett kilo mer frem til tarmen din har gjort jobben sin og du har "kvittet" deg med maten"). Anonymkode: 06b9c...708
Inwe Skrevet 26. februar 2018 #10 Skrevet 26. februar 2018 Hvor i syklusen din er du? Jeg går alltid opp 2-4 kg rett før mens. Det er kun vann og alt er borte igjen 2-3 dager ut i uka mi, det helt uten at jeg har forsøkt å gå de ned.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Et ord: Væske Anonymkode: 0f854...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå