Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikje om dette er rette plassen å spørre, men eg prøver meg likevel.. Er det nokon som har tips til kva eg kan finne på til bursdagen til kjærasten min? Eg er student, så eg har ikkje så velsig god råd, men eg har lyst å finne på noko spesielt. Eg kan lage noko, men treng inspirasjon.

Nokon som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid har du på deg da? Hjemmestrikkede sokker, votter, skjerf er jo ting som går fort å lage. Har han noen hobbyer? Data, motorsykkel, frimerker, etc.....? Er det noe han trenger?

Skrevet

Han har bursdag 10. mars. Eg er ikkje så flink til å strikke eigentleg.. Han har hobbyar som data og fotball og minibil-ting og film.. Trur ikkje det er noko han treng, bortsett frå lue då, men det er jo litt kjedeleg.. Åh, eg har så lyst å finne på noko gøy!

Skrevet

Er det en film han digger rått og inderlig går det jo ann å lete f.eks på nett etter noe relatert til det?

Eller hva med en musmatte med bilde av deg på? (du får kjøpt sett til å lage det selv på endel hobbybutikker, koster ikke allverden...)

Eller hva med et lite album med forførende bilder av deg i ? Med en hilsen på siste side om hva dere skal gjøre når dere kommer hjem?

Lue går på en kveld å strikke og er ikke vanskelig, det kan kanskje være en liten ekstra-gave?Eller kanskje du kan finne en med en stilig logo på som han vil like?

Elles send ham på aromaterapi? Blir som en ny mann etterpå.... hehe.... :wink:

Eller gi ham et lite hefte med gavekort på ting du kan gjøre for ham... massasje, stryke skjorter, bli med på fotballkamp ( og koze deg...) ,etc...???

Hmm, det er ikke enkelt med gave til karene, har slitt selvnår det nærmer seg dag for min kjære...

Skrevet

Flotte tips, Lene, men alt dette har eg gjort før! (bortsett frå å strikke då, men eg greier knapt å strikke skjerf, har nett lært meg det, skjønner du, så eg trur ikkje eg skal begi meg ut på noe anna med det første... Har ikkje prøvd å sende han på aromaterapi heller, men det trur eg han hade nekta... hehe...)

Fleire som har originale tips??

Gjest Anonymous
Skrevet

USB minne pinne. LIten og snærten en (hvis han ikke har fra før da). Finn billig på internett (auksjon)

Bilder av dere som du klipper/limer sammen og setter i ramme.

Klær (?) ...

Sengetøy... ++ ?

en kurv med yndlingsgodteriet hans.. evt en kurv med godt, bilder, en film osv?

Skrevet

- "gavekort" på at du skal gjøre ting - gi massasje, vaske opp, osv. - helt opp til fantasien din..

- strippeshow? du har et en måned å lære deg det på :)

Skrevet

Fint sengesett med løfte om sex ;)

Kjæresten min ser ut til å bli mer glad for praktiske ting enn nusselige gaver. Han digget den elektriske tannbørsten, kanskje mer enn de typiske nytt-forhold-gavene han fikk før ;)

Skrevet
Fint sengesett med løfte om sex ;)

Kjæresten min ser ut til å bli mer glad for praktiske ting enn nusselige gaver. Han digget den elektriske tannbørsten, kanskje mer enn de typiske nytt-forhold-gavene han fikk før ;)

Hmm.. Sengesett har vi flust av.. Men elektrisk tannbørste hadde kanskje vært noe..? Barbermaskina han fekk for tre år sidan er vel den gåva han har hatt mest bruk for, tenker eg.... Men vil så gjerne finne på noe GØY! Hmm......

Skrevet

Hva med opplevelser? Rafting, gokart, strikkhopp, fallskjermhopp.. Sambo ble i fyr og flamme da han fikk en halv dag i en gokart. Jeg ble også med selv om jeg ikke liker sånne ting, og det var visst den beste gaven sa han, at vi gjorde noe han likte, sammen!

Skrevet

Han er ikkje noko særleg for fallskjerm-hopping og slikt, men ei reise kunne vore artig! Me kor finn eg billige reiser?? Er det nokon som kan foreslå plassar det er fin å reise til, men ikkje så dyrt?? Det kan godt vere varmt der... ;)

Skrevet
Hva med opplevelser? Rafting' date=' gokart, strikkhopp, fallskjermhopp.. Sambo ble i fyr og flamme da han fikk en halv dag i en gokart. Jeg ble også med selv om jeg ikke liker sånne ting, og det var visst den beste gaven sa han, at vi gjorde noe han likte, sammen![/quote']

Gocart er kjempegøy!

Skrevet
Hvor mye regner du med å gi' date= da?

Eg har eigentleg ikkje peiling... Viss eg finn på ei reise, kan eg jo i grunnen legge litt pengar i det då.. Men syns ikkje eg har råd til å bruke masse pengar på ein duppeditt.... Go-cart er bra, men det er ikkje sesong for det hos oss enno. Men reisetips, anyone??

Skrevet
Edingburgh! Utrolig flott og romantisk by :)

Der har vi faktisk vore! :)

Kor er det billigast å reise då? Er i grunnen samme kor vi reiser, berre det ikkje kostar så mykje, og at vi får komme oss bort litt sammen.. Veit ikkje kva eg bør rekne med å betale eg, eit par tusen kroner på kvar, kanskje??

Kor kan eg bestille billigast mulig då? Og er det best å reise ein weekend, eller kan eg satse på å få brukbare prisar i påsken også??

Skrevet

Det finnes jo mange billige turer du kan søke på, f.eks: sterlingticket, ryanair, norwegian, sas. Søk litt rundt og så finner du ut hvor du kan reise utifra hvor det er billig. Roma f.eks har jeg hørt er fint og romantisk.

Tallin kan kanskje også være et alternativ?

Skrevet

Jeg har et litt annerledes gaveforslag, nemlig en gaverebus, der du kjøper flere gaver (hver gave trenger ikke være så dyr), gjemmer dem rundt omkring i huset/leiligheten, og skriver lapper med hint om hvor gavene kan finnes. Hvis du vrir hjernen litt, kan dette bli svært vellykket.

Gavene? Klær, CD, elektroniske duppedingser, gavekort på kinobilletter, hjemmelaget gourmetmiddag....

Skrevet

Praha skal være en fin by har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...