Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok injeksjon i midten av januar (første gang) - 0,5 ml. Nå er kun 1/3 igjen. Kan jeg ta en injeksjon nå? Varer det virkelig i så liten tid?

Anonymkode: 15766...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de første 2-4 gangene man tar det så pleier det å gå ut etter 3 mnd . Jo flere ganger man har tatt det, jo lengre sitter det, sier noen. Men vil egentlig ikke anbefale deg å ta det, for du vil få "posete" lepper når du blir eldre, med mindre du fortsetter å fylle på og fylle på livet ut. Bruk heller bare litt lipliner og lipgloss , gjør omrent samme susen altså :)

Anonymkode: 0c241...0a9

Skrevet

Ja du kan fylle på igjen nå. Jeg fyller 1ml omgangen

Anonymkode: 470fe...fbd

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de første 2-4 gangene man tar det så pleier det å gå ut etter 3 mnd . Jo flere ganger man har tatt det, jo lengre sitter det, sier noen. Men vil egentlig ikke anbefale deg å ta det, for du vil få "posete" lepper når du blir eldre, med mindre du fortsetter å fylle på og fylle på livet ut. Bruk heller bare litt lipliner og lipgloss , gjør omrent samme susen altså :)

Anonymkode: 0c241...0a9

Tok bare en måned å gå nesten helt ut her..

Anonymkode: 15766...3da

Skrevet

Med mindre du har veldig tynne lepper fra før er 0,5 ml nesten ingenting. Husk at det er lett å se seg blind på det, når hevelsen min gikk over etter 1ml synes jeg nesten jeg så ut som før, men da jeg så på gamle bilder så jeg at jeg hadde mye mer fylde enn jeg hadde før jeg tok det. :) 

Anonymkode: fe4c8...f76

• Liker 1
Skrevet

0.5 ml synes ikke engang hvis formålet er volum /større lepper. Men fint til fukt. Det er heller ikke vanlig å sette 0.5ml..  Det mest vanlige er 1ml. Og så komme til kontroll for å se om det er jevnt, eventuelt må justere litt. 

Anonymkode: cc0aa...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...