AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Skal ikke kommunaleavgifter trekke seg denne mnd? Blir bare veldig usikker, for det står ikke noe i nettbanken, at den har trekt seg eller er noe trekk denne mnd. prøvd og søkt på google, men finner ingenting. Anonymkode: 76025...916
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Hvordan vet vi det? Kommunale avgifter bestemmes av hver og en kommune, både med hensyn til størrelse og trekk dato. Anonymkode: b60e4...55b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Det vet jeg, men burde vel ligge generell oversikt ute. Anonymkode: 76025...916
Frustrertfrue88 Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet vi det? Kommunale avgifter bestemmes av hver og en kommune, både med hensyn til størrelse og trekk dato. Anonymkode: b60e4...55b Syntes det burde være lov for ts å stille et spørsmål uten å få et slikt svar tilbake. Det går an å være litt hyggelig, syntes det er en mangelvare på kg sånn generelt. 4
Mis(s)Understood Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Det varierer litt fra kommune til kommune. Jeg betalte sist til min kommune i januar måned. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Det varierer litt fra kommune til kommune. Jeg betalte sist til min kommune i januar måned. Jeg mener og huske jeg betalte den i februar i fjor, og at jeg kunne se på nettbanken før den skulle trekke seg. Må nok kanskje krype til korset og ta en telefon å høre 🤭 TS Anonymkode: 76025...916 1
Mis(s)Understood Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener og huske jeg betalte den i februar i fjor, og at jeg kunne se på nettbanken før den skulle trekke seg. Må nok kanskje krype til korset og ta en telefon å høre 🤭 TS Anonymkode: 76025...916 Den blir synlig i nettbanken når kommunen har sendt inn regningen. Det pleier de gjøre noen dager før forfall. Lurt å ringe og høre om du er usikker Jeg har lagt kommunale avgifter på autogiro. Det gjorde jeg da jeg betalte første gang til den kommunen jeg bor i i dag - så nå bare forsyner kommunen seg selv ved hvert forfall. Veldig praktisk. 2
asterix Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Gå tilbake i nettbanken et år så ser du når du betalte det i fjor. Her jeg bor betales kommunale avgifter i mars og oktober. Jeg har e-faktura og avtalegiro for det, så får melding og ser det i banken før det trekkes. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet vi det? Kommunale avgifter bestemmes av hver og en kommune, både med hensyn til størrelse og trekk dato. Anonymkode: b60e4...55b 18 minutter siden, Frustrertfrue88 skrev: Syntes det burde være lov for ts å stille et spørsmål uten å få et slikt svar tilbake. Det går an å være litt hyggelig, syntes det er en mangelvare på kg sånn generelt. Du greier å oppfatte svaret over som negativt? Hvordan?? Alt er jo korrekt der? Anonymkode: 8fad7...b73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå