Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du i NAV, systemet, er du statens eiendel, de eier hele deg med hud og hår. Sier NAV hopp, skal du spør hvor høyt. Ingen eier deg mer en NAV,

Anonymkode: f7080...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ikke eid av noen andre enn meg selv, men dersom jeg ikke er i stand til å forsørge meg selv og må overlate til det offentlige å gjøre det må jeg være tilpasnings- og samarbeidsvillig. Det skulle bare mangle. NAV sørger for at jeg får mat på bordet og tak over hodet, og til gjengjeld må jeg følge reglene de har satt for å forsørge mennesker ved hjelp av fellesskapets skattepenger.

Anonymkode: 05e36...59d

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ikke eid av noen andre enn meg selv, men dersom jeg ikke er i stand til å forsørge meg selv og må overlate til det offentlige å gjøre det må jeg være tilpasnings- og samarbeidsvillig. Det skulle bare mangle. NAV sørger for at jeg får mat på bordet og tak over hodet, og til gjengjeld må jeg følge reglene de har satt for å forsørge mennesker ved hjelp av fellesskapets skattepenger.

Anonymkode: 05e36...59d

Jo, de eier deg, gjør du ikke som de sier mister du alt.

Skrevet

Er for tida under Nav, og føler meg litt eid. Og det er helt greit. Det skulle bare mangle at de ikke setter krav til meg når jeg mottar først et år med full lønn, og så har mulighet til videre støtte under sykdom.

Anonymkode: 1c8fb...50f

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i NAV, systemet, er du statens eiendel, de eier hele deg med hud og hår. Sier NAV hopp, skal du spør hvor høyt. Ingen eier deg mer en NAV,

Neida. Får uføretrygd av NAV og hopper der jeg vil.

Anonymkode: e2d94...47e

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, de eier deg, gjør du ikke som de sier mister du alt.

Eh, mister hva?

Gjør du ikke som de sier, kan det være du ikke får noe de ellers hadde gitt deg - helt riktig.

Men, stor forskjell på å miste noe, og å ikke få noe!

Er du selv i NAV-systemet, kanskje?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ehm nei. Jeg mottar matstøtte pga kronisk autoimmun sykdom - den kan verken bli fjernet eller endret fordi jeg ikke "hopper" liksom. 

Når man mottar sykepenger, permisjon eller pensjon er man heller ikke "eid", man får egentlig bare tilbake sine egne skattepenger

Anonymkode: cd1ff...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...