AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Er du i NAV, systemet, er du statens eiendel, de eier hele deg med hud og hår. Sier NAV hopp, skal du spør hvor høyt. Ingen eier deg mer en NAV, Anonymkode: f7080...f9f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Jeg ikke eid av noen andre enn meg selv, men dersom jeg ikke er i stand til å forsørge meg selv og må overlate til det offentlige å gjøre det må jeg være tilpasnings- og samarbeidsvillig. Det skulle bare mangle. NAV sørger for at jeg får mat på bordet og tak over hodet, og til gjengjeld må jeg følge reglene de har satt for å forsørge mennesker ved hjelp av fellesskapets skattepenger. Anonymkode: 05e36...59d 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ikke eid av noen andre enn meg selv, men dersom jeg ikke er i stand til å forsørge meg selv og må overlate til det offentlige å gjøre det må jeg være tilpasnings- og samarbeidsvillig. Det skulle bare mangle. NAV sørger for at jeg får mat på bordet og tak over hodet, og til gjengjeld må jeg følge reglene de har satt for å forsørge mennesker ved hjelp av fellesskapets skattepenger. Anonymkode: 05e36...59d Jo, de eier deg, gjør du ikke som de sier mister du alt. Anonymkode: f7080...f9f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Er for tida under Nav, og føler meg litt eid. Og det er helt greit. Det skulle bare mangle at de ikke setter krav til meg når jeg mottar først et år med full lønn, og så har mulighet til videre støtte under sykdom. Anonymkode: 1c8fb...50f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du i NAV, systemet, er du statens eiendel, de eier hele deg med hud og hår. Sier NAV hopp, skal du spør hvor høyt. Ingen eier deg mer en NAV, Anonymkode: f7080...f9f Neida. Får uføretrygd av NAV og hopper der jeg vil. Anonymkode: e2d94...47e
puppi Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, de eier deg, gjør du ikke som de sier mister du alt. Anonymkode: f7080...f9f Eh, mister hva? Gjør du ikke som de sier, kan det være du ikke får noe de ellers hadde gitt deg - helt riktig. Men, stor forskjell på å miste noe, og å ikke få noe! Er du selv i NAV-systemet, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du i NAV, systemet, er du statens eiendel, de eier hele deg med hud og hår. Sier NAV hopp, skal du spør hvor høyt. Ingen eier deg mer en NAV, Anonymkode: f7080...f9f Ehm nei. Jeg mottar matstøtte pga kronisk autoimmun sykdom - den kan verken bli fjernet eller endret fordi jeg ikke "hopper" liksom. Når man mottar sykepenger, permisjon eller pensjon er man heller ikke "eid", man får egentlig bare tilbake sine egne skattepenger Anonymkode: cd1ff...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå