AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Hei Jeg ønsker å starte for meg selv, og jeg ønsker å samle inn penger til veldedighet. Noen som har erfaring med lignende? Jeg ser for meg å drive en form for callsenter på egenhånd. Ringe å be om donasjoner. Noe av det som doneres går naturligvis til meg selv, så jeg kan tjene litt på dette, men målet er å gi så mye som mulig til et godt formål. Jeg skal ikke drive noe snuskete lureriselskap. Men hvor skal jeg starte? Jeg regner også med det finnes en del egne regler når en skal drive på denne måten. Finnes det noe organ en kan henvende seg til for og få hjelp til å komme igang? Anonymkode: b3099...b1f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Du kan vel begynne med å kontakte den organisasjonen du vil samle inn for. Jeg tror ikke de vil være særlig glade for at tilfeldige, ukjente personer ringer rundt til folk for å be om penger på deres vegne uten noen form for kontroll. Anonymkode: 78eb7...25e 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Burde kanskje begynne med å få en avtale med banken slik at du har kontonummer som folk kan betale til. Lage nettside og infomatriell. Budsjett. Anonymkode: 1379f...909
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Du må vel starte en organisasjon som folk ønsker å støtte før du oppretter et callsenter. Folk donerer ikke i hytt og pine til hvem som helst. Du må ha en solid organisasjon i ryggen. Dette opplegget ditt høres ikke veldig gjennomtenkt ut.... Anonymkode: 9a3f5...112 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå