Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Universitetsutdanning i både pedagogikk, psykologi, sosialantropologi og sosiologi? (Alle sammenlagt)

Anonymkode: e4fb6...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studieveileder ved et universitet?

Har du master, phd eller bachelor i de ulike retningene?

Anonymkode: b11f8...184

Skrevet

Kan man jobbe som lærer med en slik sammensydd utdanning fra universitet? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Studieveileder ved et universitet?

Har du master, phd eller bachelor i de ulike retningene?

Anonymkode: b11f8...184

Har bachelor sammensydd fra NTNU med disse emnene.

Skrevet

Dytt 

Skrevet

Nav, miljøterapeut, pedagogisk leder?

Anonymkode: 66359...8b1

• Liker 2
Skrevet

Hvis du tar PPT kan du jobbe som lærer på videregående. De har flere av de fagene som valgfag. Ellers kan du jobbe som lærervikar med den utdanningen du har, men lønna er selvsagt lavere

Anonymkode: 39e87...e76

Skrevet

Dytt

Skrevet

Sjekk ut utdanning.no! Der står det jobber man kan få med de forskjellige utdanningene :D 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Tibbie skrev:

Sjekk ut utdanning.no! Der står det jobber man kan få med de forskjellige utdanningene :D 

Men jeg vil vite hva jeg kan jobbe som med alle utdanningene sammenlagt. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stort mer enn hva du kan med de hver for seg.

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Universitetsutdanning i både pedagogikk, psykologi, sosialantropologi og sosiologi? (Alle sammenlagt)

Så spennende! Jeg tror du kan bruke dette til å bli en virkelig kompetent psykolog - med kunnskap om både menneske og samfunn, vil du ha mulighet til å se psykologi i en større sammenheng enn bare det rent individuelle. Pedagogikk vil også komme godt med i en terapisituasjon, da det er viktig å kunne formidle kunnskap til pasienten.

Skrevet
20 timer siden, Ichiko skrev:

Så spennende! Jeg tror du kan bruke dette til å bli en virkelig kompetent psykolog - med kunnskap om både menneske og samfunn, vil du ha mulighet til å se psykologi i en større sammenheng enn bare det rent individuelle. Pedagogikk vil også komme godt med i en terapisituasjon, da det er viktig å kunne formidle kunnskap til pasienten.

Men kan jeg da jobbe i kommune?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det vil jeg tro, selv om f.eks. et DPS hører inn under stat, er lokalisering og samarbeidet med kommune evt. fylke. Tok med et par linker som kanskje kan være til nytte for deg. Du finner nok mer informasjon hos Psykologforeningen eller det aktuelle helsedistriktet. Etter min mening er noen med din utdanning uansett en viktig ressurs for et samfunn, så jeg håper du finner den rette jobben å bruke kunnskapene dine i. Lykke til! :)

https://www.psykologforeningen.no/politikk/psykolog-i-kommunen

https://no.wikipedia.org/wiki/Distriktspsykiatrisk_senter

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenkte du da du bestemte deg for å ta den kombinasjonen?

Anonymkode: 8853f...d24

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Ichiko skrev:

Det vil jeg tro, selv om f.eks. et DPS hører inn under stat, er lokalisering og samarbeidet med kommune evt. fylke. Tok med et par linker som kanskje kan være til nytte for deg. Du finner nok mer informasjon hos Psykologforeningen eller det aktuelle helsedistriktet. Etter min mening er noen med din utdanning uansett en viktig ressurs for et samfunn, så jeg håper du finner den rette jobben å bruke kunnskapene dine i. Lykke til! :)

https://www.psykologforeningen.no/politikk/psykolog-i-kommunen

https://no.wikipedia.org/wiki/Distriktspsykiatrisk_senter

Ok! Skal undersøke nærmere. Takk!

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok! Skal undersøke nærmere. Takk!

Bare hyggelig! :)

Endret av Ichiko
Skrevet
21 timer siden, Ichiko skrev:

Man kan ikke jobbe som psykolog hvis man ikke har profesjonsstudiet i psykologi, tror ikke ts har det eller?☺

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke jobbe som psykolog hvis man ikke har profesjonsstudiet i psykologi, tror ikke ts har det eller?☺

Hva mener du jeg kan jobbe som da? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du forstår at du kan se bort fra svaret til den som skrev at du kommer til å bli en virkelig kompetent psykolog, all den tid du ikke har profesjonsstudiet i psykologi, men en bachelor.

Anonymkode: cc0cf...9ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...