AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Universitetsutdanning i både pedagogikk, psykologi, sosialantropologi og sosiologi? (Alle sammenlagt) Anonymkode: e4fb6...a25
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Studieveileder ved et universitet? Har du master, phd eller bachelor i de ulike retningene? Anonymkode: b11f8...184
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Kan man jobbe som lærer med en slik sammensydd utdanning fra universitet? Anonymkode: e4fb6...a25
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Studieveileder ved et universitet? Har du master, phd eller bachelor i de ulike retningene? Anonymkode: b11f8...184 Har bachelor sammensydd fra NTNU med disse emnene. Anonymkode: e4fb6...a25
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Nav, miljøterapeut, pedagogisk leder? Anonymkode: 66359...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 Hvis du tar PPT kan du jobbe som lærer på videregående. De har flere av de fagene som valgfag. Ellers kan du jobbe som lærervikar med den utdanningen du har, men lønna er selvsagt lavere Anonymkode: 39e87...e76
Tibbie Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 Sjekk ut utdanning.no! Der står det jobber man kan få med de forskjellige utdanningene :D 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Tibbie skrev: Sjekk ut utdanning.no! Der står det jobber man kan få med de forskjellige utdanningene :D Men jeg vil vite hva jeg kan jobbe som med alle utdanningene sammenlagt. Anonymkode: e4fb6...a25
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil vite hva jeg kan jobbe som med alle utdanningene sammenlagt. Anonymkode: e4fb6...a25 Ikke stort mer enn hva du kan med de hver for seg. Anonymkode: 66359...8b1 1
Ichiko Skrevet 25. februar 2018 #12 Skrevet 25. februar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Universitetsutdanning i både pedagogikk, psykologi, sosialantropologi og sosiologi? (Alle sammenlagt) Anonymkode: e4fb6...a25 Så spennende! Jeg tror du kan bruke dette til å bli en virkelig kompetent psykolog - med kunnskap om både menneske og samfunn, vil du ha mulighet til å se psykologi i en større sammenheng enn bare det rent individuelle. Pedagogikk vil også komme godt med i en terapisituasjon, da det er viktig å kunne formidle kunnskap til pasienten.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #13 Skrevet 26. februar 2018 20 timer siden, Ichiko skrev: Så spennende! Jeg tror du kan bruke dette til å bli en virkelig kompetent psykolog - med kunnskap om både menneske og samfunn, vil du ha mulighet til å se psykologi i en større sammenheng enn bare det rent individuelle. Pedagogikk vil også komme godt med i en terapisituasjon, da det er viktig å kunne formidle kunnskap til pasienten. Men kan jeg da jobbe i kommune? Anonymkode: e4fb6...a25
Ichiko Skrevet 26. februar 2018 #14 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men kan jeg da jobbe i kommune? Anonymkode: e4fb6...a25 Det vil jeg tro, selv om f.eks. et DPS hører inn under stat, er lokalisering og samarbeidet med kommune evt. fylke. Tok med et par linker som kanskje kan være til nytte for deg. Du finner nok mer informasjon hos Psykologforeningen eller det aktuelle helsedistriktet. Etter min mening er noen med din utdanning uansett en viktig ressurs for et samfunn, så jeg håper du finner den rette jobben å bruke kunnskapene dine i. Lykke til! https://www.psykologforeningen.no/politikk/psykolog-i-kommunen https://no.wikipedia.org/wiki/Distriktspsykiatrisk_senter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #15 Skrevet 26. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil vite hva jeg kan jobbe som med alle utdanningene sammenlagt. Anonymkode: e4fb6...a25 Hva tenkte du da du bestemte deg for å ta den kombinasjonen? Anonymkode: 8853f...d24 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #16 Skrevet 26. februar 2018 8 minutter siden, Ichiko skrev: Det vil jeg tro, selv om f.eks. et DPS hører inn under stat, er lokalisering og samarbeidet med kommune evt. fylke. Tok med et par linker som kanskje kan være til nytte for deg. Du finner nok mer informasjon hos Psykologforeningen eller det aktuelle helsedistriktet. Etter min mening er noen med din utdanning uansett en viktig ressurs for et samfunn, så jeg håper du finner den rette jobben å bruke kunnskapene dine i. Lykke til! https://www.psykologforeningen.no/politikk/psykolog-i-kommunen https://no.wikipedia.org/wiki/Distriktspsykiatrisk_senter Ok! Skal undersøke nærmere. Takk! Anonymkode: e4fb6...a25
Ichiko Skrevet 26. februar 2018 #17 Skrevet 26. februar 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ok! Skal undersøke nærmere. Takk! Anonymkode: e4fb6...a25 Bare hyggelig! Endret 26. februar 2018 av Ichiko
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #18 Skrevet 26. februar 2018 21 timer siden, Ichiko skrev: Så spennende! Jeg tror du kan bruke dette til å bli en virkelig kompetent psykolog - med kunnskap om både menneske og samfunn, vil du ha mulighet til å se psykologi i en større sammenheng enn bare det rent individuelle. Pedagogikk vil også komme godt med i en terapisituasjon, da det er viktig å kunne formidle kunnskap til pasienten. Man kan ikke jobbe som psykolog hvis man ikke har profesjonsstudiet i psykologi, tror ikke ts har det eller?☺ Anonymkode: 66359...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #19 Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke jobbe som psykolog hvis man ikke har profesjonsstudiet i psykologi, tror ikke ts har det eller?☺ Anonymkode: 66359...8b1 Hva mener du jeg kan jobbe som da? Anonymkode: e4fb6...a25
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #20 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men kan jeg da jobbe i kommune? Anonymkode: e4fb6...a25 Jeg regner med du forstår at du kan se bort fra svaret til den som skrev at du kommer til å bli en virkelig kompetent psykolog, all den tid du ikke har profesjonsstudiet i psykologi, men en bachelor. Anonymkode: cc0cf...9ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå