smidja Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Ok, sikkert et rart spørsmål, men... Jeg har en valp på ti uker, jeg synes hun tisser så utrooolig ofte og veldig lite hver gang. Det er ikke alltid jeg rekker å ta henne ut. Ok, kanskje det er normalt at de tisser så ofte og så lite hver gang, men siden jeg er usikker spør jeg dere? Er redd for at hun kan ha blærekatarr. Det hadde nemlig den forrige hunden min når hun var valp. Men det er 11 år siden, så jeg husker ikke hvor ofte og mye hun tisset... Det er liksom ikke det man husker etter 11 år med hund!
Linsi Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Valpen høres veldig normal ut Har dette friskt i minne, da den ene min nå er blitt 10 måneder, og husker det var utrolig mye "tissestyr" da hun var så liten. Det var ut og inn i hagen hele dagen, og likevel hadde hun uhell inne. Det er jo også ganske normalt at det ikke blir så store mengder hver gang, siden valpen ikke holder seg så lenge av gangen. Selvfølgelig kan det jo også være blærekatarr (det er jo vått og kaldt ute, og valper tåler ikke det like godt som voksne hunder), men hvis det ikke lukter spesielt eller det ser ut som om valpen har vondt når den tisser vil jeg ikke tro det da.
Laban Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Min valp tisset omtrent 15 ganger om dagen i den alderen, kanskje mer. Ved fire måneder tisset han fire ganger om dagen. Det går fort fremover, selv om det kan virke håpløst en stund...
smidja Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2005 Hehe, regnte med at det var vanlig ja. Men som sagt. Det er 11 år siden jeg hadde valp sist, man glemmer fort sånne ting da, hehe... Blæren er vel liten nå, og snart så er den større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå